שתף קטע נבחר

אוחיון: "קבוצות אחרות לא יעשו לנו את העבודה"

אחרי ה-69:96 הקליל מול אילת, רכז מכבי ת"א כבר עם הראש למשחק הקריטי ביורוליג מול באמברג בחמישי: "צריכים להתעסק בעצמנו". פרמאר ואופייבו אמורים להיות כשירים

"אומרים שחג החנוכה הוא חג המכבים. מקווה שזה אכן מה שיהיה". יוגב אוחיון מקווה להתערבות רוחנית השבוע, כשמכבי ת"א תעמוד ביום חמישי הקרוב מול עוד משחק של להיות או לחדול עבורה - מול באמברג בהיכל מנורה מבטחים, אותו היא חייבת לנצח במטרה להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לטופ-16.

 

לטבלת ליגת העל

 

הצהובים הביסו אתמול (ב') בקלילות 69:96 את הפועל אילת, שהתפרקה כבר ברבע הראשון ולא ממש היוותה יריב עבורם. החבורה של ז'אן טבק לא תוכל לראות במשחק אמש, למרות הניצחון, הכנה כלשהי למפגש מול הקבוצה הגרמנית שתגיע להיכל ביום חמישי.

 

שלושה שחקנים קלעו בספרות כפולות: דווין סמית' (19), סילבן לנדסברג (15) וטיילור רוצ'סטי (14). כאמור, מצבם של הצהובים ביורוליג לא במיטבו, שני ניצחונות בלבד יחד עם העובדה כי דרושפאקה, מולה מתמודדת מכבי ת"א על ההעפלה לשלב הבא, ניצחה בשבוע החולף את מלאגה, משאירה את הקבוצה כשהיא לא תלויה רק בעצמה. מעבר לעובדה כי מכבי ת"א צריכה לנצח את באמברג, היא תהיה חייבת גם הפסד טורקי לצסק"א מוסקבה. זאת כדי להגיע למחזור האחרון במשחק על כל הקופה.

 

אם לא יהיו הפתעות, לרשותו של טבק יעמוד סגל מלא ביום חמישי. ג'ורדן פרמאר שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי צפוי לחזור לסגל לאחר שקיבל מנוחה מהמשחק מול אילת. גם אייק אופייבו, שעל פי הצוות הרפואי במכבי ת"א לא סובל מפציעה, אלא מעומס, קיבל גם הוא מנוחה ואמור להיות כשיר.

 

יכול להיות מרוצה שכל הפצועים החלימו. טבק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יכול להיות מרוצה שכל הפצועים החלימו. טבק(צילום: ראובן שוורץ)

 

יוגב אוחיון, שסיים עם 9 נקודות ו- 5 אסיסטים, הוסיף: "אילת קבוצה טובה יותר ממה שהראתה אתמול. אני חושב שהם היו במצב הזה, הרבה זה בזכות האינטנסיביות ההגנתית שהראנו. אנחנו עובדים קשה מבחינה הגנתית בשבועות האחרונים. עבדנו קשה מאז שחזרנו מססארי. הרגשנו טוב את הרגליים וכמו שטבק אמר לנו: אם נשחק כמו ששיחקנו אתמול, גם נגיע להישגים".

 

על הסיכויים להעפיל לטופ-16, אמר אוחיון: " קבוצות אחרות לא יעשו בשבילנו את העבודה.

אנחנו חייבים לעשות את מה שתלוי בנו מול יריבה טובה מאוד שניצחה השבוע את באיירן מינכן בליגה. אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו ולעשות את העבודה שלנו".

 

טיילור רוצ'סטי סיכם: "אנחנו מרגישים טוב יותר, ונמצאים בתהליך שז'אן טבק עובד איתנו עליו. אנחנו מנסים להשתפר עוד ועוד בכל יום. התוצאה לא חשובה כמו התהליך, יש עוד דברים שאנחנו עובדים עליהם, אז אני מאמין שנראה יותר טוב. באמברג? תהיה מלחמה גדולה. ממש קרב ביום חמישי, אנחנו חייבים להגן על הבית שלנו".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יוגב אוחיון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים