שתף קטע נבחר

רוני לוי: "זה מהפך שעוד ידברו עליו בעתיד"

מאמן מכבי חיפה נשמע מרוצה אחרי ה-2:4 בדרבי הסוער: "מה שמעניין אותנו זה הניצחון, ידענו שהמהפך אפשרי". בניון: "רוצים להיות בצמרת, אנחנו בדרך הנכונה". טל בנין התעמת עם המנכ"ל אפרים גבאי בסיום, הבעלים כץ: סביר להניח שהוא יעמוד על הקווים בשבת"

באחד המשחקים המרתקים ביותר שראינו העונה בליגת-העל, מכבי חיפה גברה הערב (ב') 2:4 על הפועל חיפה בדרבי הגדול בסמי עופר, זאת במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. למרות פיגור 2:0, הקבוצה של רוני לוי רשמה ניצחון שלישי ברציפות בתום משחק סוער ורווי אירועים.

 

 

"אני חושב שזה מהפך שעוד ידברו עליו בעתיד", אמר המאמן המנצח רוני לוי. "לחזור מפיגור 2:0 מעיד על אופי, מגיע כל הכבוד לשחקנים ולקהל. זה אחד הקאמבקים הכי גדולים בקריירה שלי, אבל מה שמעניין אותנו זה הניצחון ופחות הקאמבק. אחרי המחצית המשוגעת והחזרה ל-2:2 ירדנו למחצית והתקררנו, ידענו שהמהפך יכול לקרות אבל מצד שני רצינו לשחק בסבלנות. יש לנו מספיק שחקנים שיכולים להכריע ועשינו את זה. זה לא פשוט למועדון ענק להתמודד עם פתיחת עונה קשה. אבל מועדון כמו שלנו לא מסתפק בזה, אנחנו רוצים המשכיות ומסתכלים קדימה למשחק מול בני יהודה".

 

הקפטן יוסי בניון, שעלה כמחליף: "תמיד כיף לנצח בדרבי, זה גם ניצחון שלישי ברציפות וזה מאוד חשוב לנו. גם לחזור מ-2:0 גם נותן ביטחון להמשך. קשה לשחק נגד עשרה שחקנים, אחרי ה-2:2 הם הסתגרו יותר, אבל אנחנו שלטנו, הנענו את הכדור בסבלנות ומצאנו את הפרצות. גם לי הייתה הזדמנות לכבוש, אבל הכדור קפץ לי. אנחנו בשישייה הראשונה אחרי סיבוב כל-כך רע מבחינתנו, יש לנו משחקים קשים וצריך שתהיה המשכיות. אנחנו רוצים להיות בצמרת ועדיין צריכים להשתפר, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

 

המאמן המפסיד, טל בנין, אמר בסיום: "לא נעים להפסיד בדרבי, כשאתה נשאר עם עשרה שחקנים כל-כך הרבה זמן זה קשה. עשינו את המקסימום, צריך להסיר את הכובע בפני החבר'ה, הם עשו הכל. אנחנו ראינו גם בעשרה שחקנים שהחבר'ה לא ויתרו. זו לא קבוצה כבויה שלא רוצה ונלחמת, אבל למכבי חיפה היה את הקהל שלהם, אולי היתרון היחיד שיש להם עלינו".

 

אירוע שכמעט והסתיים בעימות פיזי. טל בנין (צילום: שי מוגילבסקי) (צילום: שי מוגילבסקי)
אירוע שכמעט והסתיים בעימות פיזי. טל בנין(צילום: שי מוגילבסקי)

 

אחרי המשחק נרשם בחדר ההלבשה ויכוח קולני שכמעט והתפתח לעימות פיזי בין בנין ואחיו גל למנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי. המאמן וגבאי מסוכסכים כבר תקופה ארוכה, ובימים כתיקונם בקושי מחליפים מילה זה עם זה. "האירוע הזה לא מקובל עליי והוא יטופל", אמר הבעלים יואב כץ. למרות הקולות שקוראים לפיטוריו של בנין, כץ לא ממהר לפעול ואמר בעניין: "סביר להניח שטל יעמוד על הקווים בשבת".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רוני לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים