שתף קטע נבחר

"ביורן בורג היה מכור לקוקאין, הוא ניסה להתאבד"

לורדנה ברטה, גרושתו של הטניסאי האגדי, חושפת פרטים מביכים על אישיותו: "היה בלתי אפשרי להתמודד עם האובססיה שלו לקוקאין. הוא הפך לסכנה לחברה"

ביורן בורג נחשב עד היום לאחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה ודמות לחיקוי עבור רבים, גם 22 שנה אחרי שפרש באופן סופי. אבל אם להאמין לסיפורים של גרושתו לורדנה ברטה, נראה כי מאחורי הספורטאי האגדי מסתתרת אישיות בעייתית.

 

באוטוביוגרפיה חדשה שפירסמה, מספרת ברטה על האופי הבעייתי של בורג ועל ההתמכרות שלו לסמים. "היה בלתי אפשרי להתמודד עם האובססיה שלו לקוקאין", כותבת האיטלקיה, שהייתה אשתו השנייה של הטניסאי והייתה נשואה לו בין השנים 1989-1993, "הוא הפך לסכנה לחברה. באחת הפעמים הגענו למילאנו והוא ביקש סמים מכל מי שעבר מולו".

 

ביורן בורג (במרכז). גרושתו: "הוא לא רצה לעשות איתי סקס" (צילום: רויטרס)
ביורן בורג (במרכז). גרושתו: "הוא לא רצה לעשות איתי סקס"(צילום: רויטרס)

 

"לא עניין אותו כלום", המשיכה ברטה, "לא התדמית שלו ולא השלכות אחרות שהיו עלולות לקרות בעקבות ההתנהגות שלו. בזמנו הוא ביקש ממני 5 מיליון לירות במזומן,

ואז סיפר לי שהוא קנה קופסא מלאה בסם אונס. כלום לא השתנה, תמיד זה היה אותו דבר. ב-1989 הוא אפילו ניסה להתאבד".

 

"שיחקנו משחקים משוגעים ביננו בין שני אנשים משוגעים", הוסיפה גרושתו של בורג, שהיום בן 59, "באחת הפעמים הוא הכניס לי אקדח לפה כדי לשחק רולטה רוסית. הוא רצה לעשות אורגיה ואני רק מלחשוב על זה נגעלתי. בסופו של דבר הוא לא רצה לעשות סקס, ואחרי שמונה חודשים זה נמאס לי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים