שתף קטע נבחר

צ'לסי נחלצה מהפסד לרדינג, ניצחון לארסנל

משחקי הכנה: הקבוצה מהליגה השניה הוליכה 0:2, לפני ששחקניו של קרלו אנצ'לוטי הצליחו להשוות ל-2:2 בשתי הדקות האחרונות. ארשבין כבש צמד - ארסנל גברה על אתלטיקו מדריד 1:2. מחצית לטל בן חיים ב-1:1 של מנצ'סטר סיטי עם בארנסלי

צ'לסי נחלצה הערב (ש') מהפסד לרדינג מהליגה השניה במשחק הכנה לקראת העונה הבאה בפרמייר-ליג. ה'רויאלס' הוליכו 0:2 משערים של ג'ימי קבה (38) וסקוט דייויס (45), אבל סולומון קאלו (89) ועצמי של הסקוטי אלכס פירס (90) חילצו את שחקניו של קרלו אנצ'לוטי ממפלה.

 

ארסנל ניצחה את אתלטיקו מדריד 1:2, כאשר כל שלושת השערים נכבשו בארבע הדקות האחרונות. בדקה ה-86 בעט אנדריי ארשבין מהאוויר פנימה ממסירה של ססק פברגאס, כעבור שתי דקות הישווה פאצ'קו ובדקה ה-89 עבר ארשבין את השוער סרחיו אסנחו ובעט מזווית קשה פנימה כדי להקנות ניצחון לתותחנים. 


אנדריי ארשבין (צילום: AFP) 

 

אלופת סקוטלנד, גלאזגו ריינג'רס גברה 0:1 על פאריס סן ז'רמן 0:1 בזכות שער נגיחה של האנלג'יראי-צרפתי מאג'יד בוגיירה בדקה ה-76.

מנצ'סטר סיטי (מרטין פטרוב, 87) שוב לא הרשימה ב-1:1 מול בארנסלי (דניאל בוגדאנוביץ', 84). קולן טורה ערך הופעת בכורה במדי התכולים, טל בן חיים נכנס במחצית.

 

סלטיק הפסידה בבית 2:1 לסנדרלנד. קיירן ריצ'ארדסון (13) והטרינידאדי קנוון ג'ונס (55) כבשו לזכות החתולים השחורים, הספרדי מארק קרוסאס כבש לסלטיק (70). מידלסברו סיימה בתיקו 1:1 עם מילוול, אשר הוליכה 0:1 משער של גארי אלכסנדר (29). האוסטרלי ריס וויליאמס הישווה תשע דקות מהסיום.

 

בלקבורן סיימה בתיקו 2:2 בחוץ עם שפילד וונסדיי מליגת המשנה. ראיין נלסן (6) וג'ייסון רוברטס (21) כבשו לזכות הרוברס, אקפו סודג'ה (27) וטוגאי (63) הישוו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים