שתף קטע נבחר

לסטר בפסגה, צ'לסי הפסידה לבורנמות'

ליגה אנגלית, מחזור 15: הרצף של וארדי נעצר, אבל מחרז הוביל את השועלים לראש הטבלה עם שלושער ענק ב-0:3 על סוונסי. החבורה של מוריניו המשיכה להתרסק עם הפסד מביך בסטמפורד ברידג', ג'ירו כבש לשני השערים ב-1:3 של ארסנל

לסטר סיטי הלוהטת עלתה הערב (ש') לראש טבלת הליגה האנגלית עם 0:3 גדול על סוונסי, זאת במסגרת המחזור ה-15. אחרי התיקו עם מנצ'סטר יונייטד במחזור שעבר, השועלים חזרו לכושר המדהים שלהם מפתיחת העונה והמשיכו את סיפור הסינדרלה. רצף הכיבושים של ג'יימי וארדי אמנם נעצר על 12 משחקים, אבל בהיעדרו היה זה ריאד מחרז המצוין, שכבש שלושער (5, 22, 67) והעלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה העונה.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

ומאיגרא רמא לבירא עמיקתא: צ'לסי המתפרקת של ז'וזה מוריניו ספגה את הפסדה השמיני העונה, הפעם עם 1:0 בסטמפורד ברידג' לבורנמות' הקטנה, והיא מחזיקה במאזן של 15 נקודות בלבד מ-15 משחקים. גלן מורי המחליף הכריע את ההתמודדות בדקה ה-82, 99 שניות אחרי שעלה מהספסל, כשנגח לרשת של טיבו קורטואה שחזר מפציעה. האלופה רחוקה 17 נקודות מהפסגה.

 

מורי והחברים חוגגים ניצחון על צ'לסי (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מורי והחברים חוגגים ניצחון על צ'לסי(צילום: gettyimages)

 

ארסנל צמצמה פערים במעלה הטבלה בזכות 1:3 על סנדרלנד, בו כיכב אוליביה ג'ירו. החלוץ הצרפתי כבש שער עצמי הזוי בדקה ה-44 שביטל את היתרון של ג'ואל קמפבל, אבל מצא את הרשת גם בצד הנכון ובדקה ה-63 החזיר לקבוצתו את היתרון. ארון ראמזי הוסיף את השלישי בדקה ה-93. בזכות הניצחון עלתה ארסנל למקום השני כשבמאזנה 30 נקודות, שתיים פחות מלסטר.

 

מחרז חוגג עם דרינקווטר. משחק גדול לאלג'יראי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מחרז חוגג עם דרינקווטר. משחק גדול לאלג'יראי(צילום: AFP)

 

מנצ'סטר יונייטד הייתה יכולה להיצמד גם היא לצמרת, אבל רשמה תיקו שני ברציפות ב-0:0 הביתי שלה מול ווסטהאם. בהרכב חסר וללא הקפטן וויין רוני השחקנים של לואיס ואן חאל לא הצליחו להכניע את הפטישים, שאחרי פתיחת עונה נפלאה נחלשו משמעותית וכעת הם מחזיקים ברצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

 

אסטון וילה כבר חלמה על ניצחון ליגה ראשון מאז מחזור הפתיחה, אבל סיימה את משחק החוץ מול סאות'המפטון ב-1:1. ג'וליאן לסקוט העלה את הקבוצה של רמי גארד ליתרון בדקה ה-44, אבל אוריול רומאו הספרדי קבע שוויון בדקה ה-73. נועלת הטבלה ממשיכה לאכזב, עם שש נקודות בלבד במאזנה.

 

מה יהיה הסוף? מאמן אסטון וילה, רמי גארד (צילום: AP) (צילום: AP)
מה יהיה הסוף? מאמן אסטון וילה, רמי גארד(צילום: AP)

 

אחרי ה-0:0 מול צ'לסי, טוטנהאם רשמה תוצאת תיקו שנייה ברציפות עם 1:1 מאכזב במיוחד מול ווסט ברומיץ' העיקשת. דלה עלי העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-15, אבל ג'יימס מקלין איזן (39) וקבע חלוקת נקודות. הקבוצה של מאוריציו פוצ'טינו נותרה במקום החמישי עם 26 נקודות.

 

במשחק נוסף: ווטפורד - נוריץ' 2:0.

 


 


פורסם לראשונה 05/12/2015 18:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אוליביה ג'ירו
צילום: רויטרס
מומלצים