שתף קטע נבחר

דודי סלע הודח ברבע הגמר בלוס אנג'לס

הטניסאי הישראלי נבלם על ידי סם קוורי האמריקני, שדורג שישי בטורניר, לאחר שנוצח על ידו בשתי מערכות - 6:3, 7:5. הראל לוי וחדד הפסידו בגמר הזוגות בגרנאבי, קנדה

המומנטום הנפלא של דודי סלע מאז ניצחון נבחרת הדייויס על רוסיה, נעצר לפנות בוקר (ש') בשלב הרבע הגמר של טורניר לוס אנג'לס. הטניסאי הישראלי המוביל, המדורג 29 בעולם ורביעי בטורניר המכובד (630 אלף דולר - סף פרסים), לא הצליח להתגבר על סם קוורי המקומי (שישי בטורניר, 37 בעולם) והודח עם הפסד בשתי מערכות 6:3, 7:5.

 

קוורי צובר בעצמו מומנטום לא מבוטל עם הופעות בגמרים באינדיאנפוליס וניופורט בשבוע האחרון. לו היה סלע חולף על פניו, היה לו סיכוי לא קטן להמשיך הלאה ואף לזכות אולי בטורניר כולו. אמנם בחצי הגמר נכון לקוורי מפגש עם המנצח במשחק בין טומי האס הגרמני (מדורג ראשון בטורניר) למאראט סאפין (שמיני), אולם בגמר נראית הדרך סלולה לתואר.


הראל לוי. הפסיד גמר שני עם אמיר חדד (אלי אלגרט)

 

המדורג שני בטורניר, מרדי פיש, פרש מהטורניר בגלל כאבים בבטנו והשאיר את הבמה ללאונרדו מאייר הארגנטיני, המדורג 60 בעולם. האחרון יפגוש בחצי הגמר את קרסטן בול המפתיע. האוסטרלי, שמדורג 205 בעולם, הגיע מהמוקדמות עד לשלב זה עם ניצחון על ג'ון איסנר האמריקני (77 בעולם) בשתי מערכות - 4:6, 4:6.

 

בטורניר הצ'לנג'ר גרנאבי שבקנדה, הפסידו הראל לוי ואמיר חדד בגמר הזוגות לצמד קולין פלמינג וקן סקופסקי הבריטיים בתוצאה 6:3, (6) 7:6. זהו הגמר הזוגות השני ברציפות, של הצמד לוי-חדד אחרי טורניר לקסינגטון.


פורסם לראשונה 01/08/2009 08:38

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים