שתף קטע נבחר

מחיר כרטיס לדרבי החיפאי: 50 שקלים

הנהלת הפועל חיפה החליטה על מחיר אחיד לשני הקהלים. חנן ממן הפצוע לא יהיה כשיר לדרבי. האדומים מתכוננים לרבע גמר גביע הטוטו ברביעי מול מכבי פ"ת

בהפועל חיפה החלו הבוקר (ב') בהכנות למשחק רבע גמר גביע הטוטו ביום רביעי מול מכבי פ"ת שהועתק לאיצטדיון בעכו. החלטה שנבעה בדומה ליריבה מכבי חיפה, מהרצון לסייע בתהליך השזרוע של הדשא באצטדיון סמי עופר ולשקמו לקראת הדרבי ביום שני הבא.

 

מי שייעדר מהדרבי הוא חנן ממן שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וינוח בשלב זה בעשרת הימים הקרובים כאשר מחר הוא צפוי לעבור בדיקת אולטרסאונד שתבחן את פציעתו. לעומתו, מי שישוב להרכב של המאמן טל בנין הוא דור מלול שהורחק לשני משחקים ויסיים את עונש ההרחקה מחרתיים בגביע הטוטו.

 

 

למרות הצהרתו של הבעלים יואב כץ ל-ynet ספורט: "הראש שלנו עכשיו צריך להיות אך ורק במשחק הטוטו החשוב לנו ביותר", האדומים מחיפה עסוקים בין הייתר בדרבי המסקרן אליו נמשכת מכירת הכרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל (יציע הכסף 60 שקלים).

 

לאוהדי הפועל חיפה יוקצו יציע הכסף והיציע המזרחי (F), כשאוהדי מכבי חיפה ישבו ביציע הצפוני, הדרומי והמזרחי (G). כמו כן, הכניסה לחניונים הצמודים לאצטדיון תותר רק לבעלי תו חניה. מחיר תו החניה הוא 35 שקלים (בקנייה מראש).

 

דורה עם שחקני מחלקת הנוער של המועדון (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
דורה עם שחקני מחלקת הנוער של המועדון(צילום: פרטי)

 

מכירת הכרטיסים לאוהדי האדומים-שחורים תהיה בקופת ברק ולירוקים דרך קופת המועדון. בהפועל חיפה יצאו הבוקר בהודעה לפיה מומלץ לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת ולהגיע לאצטדיון כשעתיים לפני המשחק.

 

בנושא אחר, יוסי דורה, שגדול במועדון, לקח חלק במסגרת פרוייקט "ערכים בספורט", המתקיים במחלקת הנוער זו השנה השנייה. דורה שוחח עם שחקני קבוצת טרום א' שרון אותה מאמן אבי זילברמן. במהלך המפגש המרגש, סיפר הקשר לשחקני דור העתיד על הגשמת חלומו כשחקן כדורגל וענה על שאלותיהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה
אצטדיון סמי עופר
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה
מומלצים