שתף קטע נבחר

אצילי: "אין לנו בעיה של כושר, אנחנו לא בצ'מפיונס"

קפטן בית"ר ירושלים לא חיפש תירוצים אחרי ה-2:0 למכבי פ"ת במושבה והודה: "ידענו שההפסד יגיע". הקהל המשיך לקלל את דני פרדה, דראפיץ' הגן עליו: "גם לי שרקו בוז בתחילת העונה, צריך לעודד כל שחקן. הוכחנו שאנחנו קבוצת צמרת"

לא שקט בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אחרי ה-2:0 למכבי פ"ת, שקטע לה רצף של ארבעה ניצחונות. הקפטן עומר אצילי והמאמן, סלובודן דראפיץ', יצאו להגנתו של החלוץ דני פרדה, שסופג ביקורות קשות וקריאות בוז מהקהל לאחרונה.

 

  • לטבלת ליגת העל

 

"רצינו להגיד מילה טובה לקהל שעודד כל הזמן, אבל אם יש משהו שמציק לנו זה היחס כלפי דני פרדה", הודה בסיום עומר אצילי. "אנחנו אוהבים אותו, זה קצת מפריע. אני מקווה שזה יפסק במשחקים הבאים".

 

דראפיץ': "צריך לעודד כל שחקן, אבל הוא ילד גדול ויודע להתמודד עם זה. הוא עובד קשה באימונים. אני מאמין בו. עוד יהיו לו ימים טובים. גם לי שרקו בוז בתחילת העונה".

 

גם השוער בוריס קליימן הגן על פרדה: "פגיעה בשחקן כזה או אחר היא פגיעה בקבוצה. אנחנו מבקשים, בואו נהיה יחד ונשאף לאותה מטרה".

 

על המשחק במושבה אמר אצילי: "ידענו שמתישהו יגיע הפסד. הפעם הפסדנו למרות ששיחקנו טוב, הגענו להרבה מצבים. נשתדל במשחק הבא לנצל אותם ולהבקיע. אין לנו בעיה של כושר משחק, אנחנו לא בליגת האלופות. אנחנו ילדים. רבע גמר גביע הטוטו? עוד משחק באמצע שבוע זה לא מה שיפריע לנו".

 

דראפיץ' הוסיף: "ההרגשה מאכזבת כי שיחקנו טוב במחצית הראשונה ובתחילת המחצית השנייה. הלוואי שבכל פעם ננצח ארבעה משחקים ונפסיד אחד. אני רוצה לראות את השחקנים מתרוממים מזה ומשחקים יותר טוב כבר מול באר שבע בגביע הטוטו".

 

דראפיץ'. "הוכחנו שאנחנו קבוצת צמרת" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דראפיץ'. "הוכחנו שאנחנו קבוצת צמרת"(צילום: אורן אהרוני)

 

מה לא עבד מול מכבי פ"ת?

"לא הבקענו. למרות ההפסד הוכחנו שאנחנו קבוצת צמרת. צריך ללמוד לדעת להבקיע מול הגנות צפופות. לא היינו צריכים לספוג לפני ההפסקה. צריך לדעת להתמודד עם זה. עשיתי חילופים התקפיים וזה לא עבד ואם לא היו מרחיקים את דוד קלטינס, שקיבל אדום שלא בצדק, היינו גם מבקיעים. עכשיו הוא יחסר, אבל על הספסל יש שחקנים טובים שמחכים להזדמנות".

 

אוהדים רבים של בית"ר מחו על כך שנאלצו להישאר מחוץ למושבה דקות ארוכות לאחר שהמשחק החל, למרות שהחזיקו בכרטיסי כניסה. לבסוף חלק מהם נכנסו ליציע אוהדי מכבי פ"ת, ביניהם לא מעט שניצלו את הדוחק, לא עברו בידוק ביטחוני כנדרש או לא קנו כרטיסים.

 

אוהדי בית"ר בתורים מחוץ למושבה ()
אוהדי בית"ר בתורים מחוץ למושבה
 

לאחר התביעה שהגיש לירוי צעירי מבית"ר ירושלים נגד בני יהודה בדרישה לקבל כספים שהקבוצה חייבת לו, הודח אחיו בן צעירי מהסגל. מקורבי לירוי הגיבו בעניין ואמרו: "אסור לקשר בין הדברים".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
עומר אצילי
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים