האהבה שמרגשת את בריטניה

"הנערה השמנה בבריטניה" ריגשה את הממלכה כשפרסמה בפרופיל הפייסבוק שלה שהיא כבר לא לבד

דייוויס ובן זוגה // צילום: מתוך פייסבוק // דייוויס ובן זוגה

בשורות טובות בממלכה הבריטית: "הנערה השמנה בבריטניה" מצאה אהבה. ג'ורג'יה דייוויס, בת 22 מאברדייר שבוויילס, כבר לא לבד, וכעת היא, כמו שאומרים, אוחזת. בן הזוג המאושר הוא מת'יו תקל, בן 43, העובד כמנקה במועדון כושר. דייוויס, המוגדרת כסובלת מהשמנת יתר כבר מאז שהייתה בת חמש, הודיעה בחשבון הפייסבוק שלה כי היא בזוגיות. תקל הוא החבר השני שלה ובן הזוג הראשון שלה מזה שלוש שנים.

סיפור האהבה התחיל בחודש שעבר בבית החולים, שם פגש תקל את דייוויס בזמן שעברה טיפול מציל חיים שבזכותו איבדה מעל 127 קילוגרמים ממשקלה. לפני הטיפול, אגב, היא שקלה מעל 370 קילוגרם. מבית החולים נמסר אז כי דייוויס אושפזה כשכבר לא יכלה לעמוד על רגליה. היא אושפזה לתקופה של כמה חודשים שם עברה טיפול מיוחד הכולל דיאטה מיוחדת ופיזיותרפיה. 

דייוויס הגיחה לראשונה לתודעת הציבור בשנת 2008, כשהיתה בת 15 ושקלה "רק" 209 ק"ג. לדבריה, היא החלה להשמין יתר על המידה לאחר שאביה נפטר בהיותה קטנה ומאז היא אוכלת כדי לנחם את עצמה. בגיל 11 שקלה דייוויס 70 ק"ג. בנעוריה היא הורחקה מהקפטריה בבית ספרה בשל אכילת יתר. ובבית? היא צפתה בטלויזיה, גלשה באינטרנט - ואכלה.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

לפני שלוש שנים נאלצו לוחמי האש הבריטים להרוס חלק מבית הוריה כדי לחלץ את דייוויס, שהייתה מרותקת למיטתה ולקחת אותה לבית החולים. גם לפני כחצי שנה, היא חולצה מביתה במבצע שנמשך שבע שעות. בחילוצה נעזרו לוחמי האש בשני מנופים, שבע ניידות משטרה, שתי כבאיות ו-11 חובשים. 

כעת, מקווים בבריטניה כי האהבה החדשה תסייע לדייוויס להפסיק לאכול כדי לנחם עצמה על מות אביה ולהתחיל פרק חדש ובריא יותר בחייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר