יום שני, 20.05.2024 שעה 04:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מעמדו של טל בנין מתערער, כץ: אחשוב טוב

בעלי הפועל חיפה לא הכחיש שהוא שוקל פרידה מהמאמן אחרי ה-3:0 למכבי ת"א: "הדרך לא מביאה תוצאות". מלול התנצל על שקילל את בר נתן. צפו בתקציר

|
טל בנין. הפרידה בדרך? (עמית מצפה)
טל בנין. הפרידה בדרך? (עמית מצפה)

בלי לוח זמנים עמוס, ללא עייפות ושלושה ימים בלבד לפני המפגש מול צ'לסי במסגרת ליגת האלופות, מכבי תל אביב הציגה יכולת חלשה אך הצליחה בסופו של דבר לנצח היום (שבת) 0:3 את הפועל חיפה. ערן זהבי, שכבש את שערו ה-100 בליגת העל, נוסא איגייבור ואבי ריקן העניקו לצהובים שלוש נקודות חשובות במאבק הצמרת.

מאמן הצהובים, סלבישה יוקאנוביץ', אמר בסיום: "ניסינו למצוא את השטחים במחצית הראשונה ולא הצלחנו. לא היינו אגרסיביים מספיק בחלק הקדמי והם התגוננו עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור. אחרי ההפסקה מצאנו יותר כלים וגמרנו את המשחק. אני מאוד מרוצה. אני שמח, זה היה ניצחון חשוב. אני מרוצה בישראל, מרוצה במכבי. אתם מדברים על הפרצופים שלי, אבל אלו הפנים שלי תמיד. אנחנו יכולים להשתפר ולהתקדם. אנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה והנקודות, אבל צריכים להשתפר". 

מכבי ת"א גברה 0:3 על הפועל חיפה

"אנחנו צריכים לשחק טוב יותר נגד צ'לסי מאשר שיחקנו היום. זו הרמה הכי גבוהה בכדורגל האירופי. זה לא משנה שצ'לסי לא בתקופה טובה, הם צ'לסי והם תמיד קבוצה קשה, במיוחד בשבילנו. חשוב שניתן את המשחק הכי טוב שלנו", סיכם הסרבי.    

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים בסיום (עמית מצפה)
שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום (עמית מצפה)
 

ערן זהבי אמר בסיום: "100 שערים זה הספק יפה וזה הזמן להמשיך ולנסות להשיג יותר. אני שמח שניצחנו וחזרנו אחרי הפגרה להציג משחק כדורגל טוב. יש לאן להשתפר, אבל טוב שעושים זאת עם ניצחונות. הפנים קדימה לשבוע הבא. היינו במשחק, לא היינו אגרסיביים בשליש האחרון של המגרש, אבל שלטנו טוטאלית. קשה מאוד לשחק נגד קבוצה שבאה אחורה עם כל השחקנים ומשחקת מאוד הגנתי. שמח שהצלחנו לפרוץ את זה. ידענו שיהיה לא קל, אבל מה שחשוב הוא שהשגנו את הנקודות". 

ערן זהבי חוגג את ההישג (עמית מצפה)
ערן זהבי. הישג נוסף לכוכב האלופה (עמית מצפה)
 

על המשחק נגד צ'לסי בשלישי הוסיף: "צ'לסי? זה הזמן לנסות ללכת על כל הקופה כי אין לנו כבר מה להפסיד בליגת האלופות. אנחנו באים להנות מהמסגרת. נצטרך לעבוד קשה כדי להוציא נקודות. הכל אפשרי בכדורגל ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

בנין: "שופטים צריכים להפסיק לקחת דברים באופן אישי"
בעקבות ההפסד, מעמדו של מאמן הפועל חיפה טל בנין מתחיל להתערער. הבעלים יואב כץ ממש לא אוהב את תוצאותהקבוצה ומתלבט האם להיפרד מהמאמן. "אני צריך לחשוב טוב טוב מה לעשות. במבחן התוצאה אנחנו לא מצליחים. לבנין יש דרך טקטית משלו, אבל הדרך הטקטית של בנין לא מביאה תוצאות. הלוואי והדרך כן הייתה מביאה תוצאות. כרגע אנחנו עם 33 אחוזי הצלחה. אני לא רוצה להיות מתחת לקו האדום. אצטרך לחשוב טוב טוב מה אני עושה. אני לא רוצה שהקבוצה תהיה קורבן לשגיאות. יש לי מספר אופציות כדי לשנות את התמונה".

יוקאנוביץ: צריכים לשחק טוב יותר

בהפועל חיפה זעמו מאוד בסיום המשחק על החלטת השופט, דניאל בר נתן, בטענה שלא היה פנדל. דור מלול נכנס בסיום לחדר ההלבשה והסביר שהקללה בצהוב השני הייתה לחלל האוויר ולא כלפי השופט. בנוסף המגן אף התנצל בפני השופט אם הוא חשב שהקללות היו מופנות כלפיו. בר נתן הסביר: "אחרי הצהוב הראשון הוא קילל לעברי: 'כוס אמכ ערס', לא היה מנוס מלהרחיקו".

המאמן טל בנין אמר בסיום: קשה לשחק מול מכבי ת"א גם עם 11 שחקנים, אז בטח שעם עשרה. למרות זאת גם בחיסרון מספרי היה לנו מצב טוב להשוות. אחרי השער השני זה כבר היה די אבוד. הם הניעו כדור בצורה מצוינת והיה קשה להתמודד עם זה. אנחנו חייבים לשפר את כל מה שקשור בצבירת הנקודות. אנחנו מגיעים למצבים, אבל זה לא מספיק. אנחנו משחקים על נקודות ורוצים לסיים את הסיבוב עם כמה שיותר".

". 

טל בנין. לא מרוצה מקצב צבירת הנקודות (עמית מצפה)
טל בנין. לא מרוצה מקצב צבירת הנקודות (עמית מצפה)
 

על ההרחקה הוסיף: "אני מחכה לשמוע אם דור מלול מורחק ממשחק אחד או יותר. במשחק יש רגשות, הדופק למעלה מאוד גבוה. באנגליה, ברוסיה, באיטליה אנשים אומרים דברים. זה לא מכוון חלילה ישירות לשופטים. צריך להפסיק לקחת בצורה אישית. אני מכיר את דור כאדם ולא יודע אם הוא הורחק אי פעם, זה בטח לא המקרה של שחקן שיקלל מישהו על כר הדשא".

דור מלול הגיב גם הוא על ההרחקה: "אין יותר מדי מה להסביר. חשוב לי לציין שזה הכרטיס האדום הראשון שלי בקריירה. אני לא שחקן בעייתי, הייתי באמוציות מטורפות אחרי הפנדל, ניגשתי לשופט ואמרתי את מה שאמרתי. כמובן שלא הייתי צריך להגיד את זה, אבל זרקתי כל מיני דברים לאוויר. לא התכוונתי למשהו באופן אישי. חבל לי שהוציא אדום, אבל ברור שאלמד מזה".

דור מלול. כרטיס אדום ראשון בקריירה (עמית מצפה)
דור מלול. כרטיס אדום ראשון בקריירה (עמית מצפה)
 
 

"הרבה שחקנים אומרים את הדברים האלה, כל מיני סוגים של קללות לאוויר. לא יודע אם זה בסדר, אבל זה חלק מהתחושות שיש לך בתוך משחק. חבל לי שהוא לקח את זה באופן אישי ושוב, זה לא היה צריך להיאמר. מקווה שזה יסתיים בזה".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */