מעלות: ניסה לפרוץ לבית הכנסת, הסתתר ונעצר

שוטרי תחנת מעלות הוזעקו במהלך הלילה אל אחד מבתי הכנסת בעיר, לאחר דיווח על אדם חשוד המסתובב במקום ומנסה לפרוץ את הדלת, השוטרים סרקו את השטח ועצרו את החשוד שהסתתר (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

שוטרי תחנת מעלות עצרו במהלך הלילה (חמישי), גבר שניסה לפרוץ לאחד מבתי הכנסת בעיר והוא נלקח לחקירה.

האירוע התרחש הלילה, כשעוברי אורח הבחינו בגבר המנסה לפרוץ את דלת הכניסה לבית הכנסת. אלו הזעיקו את כוחות המשטרה מתחנת מעלות, וכשהגיעו השוטרים הם החלו בסריקות.

במהלך הסריקות הבחינו השוטרים בגבר המתחבא צמוד לבית הכנסת. השוטרים עיכבו אותו ובחיפוש על גופו התגלו כלי פריצה ומסיכת הסוואה.

במהלך חקירתו בתחנת משטרת מעלות, הודיעו לו החוקרים כי הוא נעצר לאור חומר הראיות נגדו. המשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

מדובר באירוע הפריצה שני ביממה האחרונה, אתמול המשטרה עצרה שני אזרחים מראש העין בחשד כי גנבו קופות צדקה מבתי כנסת ביישובים ברוכין ופדואל.

הפרשה החלה לפני שבוע, כשגבאי בתי הכנסת הגיעו למחלקת החקירות בתחנת המשטרה במחוז יהודה ושומרון והגישו תלונה על גניבת קופות צדקה.

חוקרי המשטרה פעלו במספר דרכים כדי להשיג כל בדל מידע אודות החשודים במעשה. אמש, בפעילות יחידת השיטור העירוני בעיר אריאל בפיקודו של פקד שמואל יוסף, אותר חשוד במעשה. בחקירתו הודה החשוד בביצוע העבירה ואף הפליל חשוד נוסף שהיה עמו.

החשוד הוביל את השוטרים אל יער באזור ראש העין שם מצאו השוטרים את קופות הצדקה שנגנבו וחלק מסכום הכסף אשר הותירו אחריהם החשודים. שני החשודים הועברו להמשך חקירה במחלק החקירות במרחב שומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר