תקיפה חמורה

אישום: ערבי מהשטחים תקף נערה חרדית בבית שמש

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ערבי תושב השטחים בשנות ה-30 לחייו שנעצר בחשד שתקף נערה חרדית מבית שמש. לאחר שמעדה כשנמלטה מפניו, הוא תקף אותה בצורה חמורה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד ערבי תושב השטחים בשנות ה-30 לחייו שנעצר בחשד שתקף נערה חרדית מבית שמש.

החשוד, מוחמד בן אחמד עבד אל גפור, מואשם כי לפני כחודשיים בשעות הערב הלך ברחוב בבית שמש אחרי צעירה בת 19. הצעירה שחששה ממנו, החלה לרוץ אך הוא רדף אחריה, ולאחר שמעדה הוא ביצע בה מעשים חמורים.

בשלב מסויים עבר במקום ילד, הערבי נבהל לקח את הטלפון הנייד של המותקפת וברח מהמקום. בשל חומרת מעשים והראיות נגדו, הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

האירוע כאמור התרחש לפני כחודשיים, הנערה הגישה תלונה במשטרה וזו פתחה בחקירה, במסגרתה נאספו ממצאים מהזירה. הממצאים נשלחו לבדיקה במעבדות לזיהוי פלילי שהובילו לזיהוי החשוד. לחוקרי המשטרה התברר כי החשוד גם נכנס לישראל ללא אישורי שהייה ובעברו היו לו עבירות אלימות ושהייה בלתי חוקית.

שוטרי תחנת בית שמש בסיוע לוחמי מג"ב עצרו את החשוד בשבוע שעבר בביתו. בחיפוש שבוצע בביתו אותר מכשיר הסלולר של הנערה. בחקירתו בתחנת בית שמש הכחיש תחילה החשוד את העבירות המיוחסות לו, אך בהמשך החקירה הודה במעשיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר