שתף קטע נבחר

שרף: "אני משקיע בקבוצה הזו את כל נשמתי"

ה-74:91 של מכבי אשדוד על נס ציונה לא פתח למאמן הוותיק את התיאבון: "אנחנו קטנים וצנועים, רוצים להתברג במרכז הטבלה". נדב זילברשטיין רתח בסיום: "אי אפשר להופיע ככה בבית". שרון אברהמי פירגן לתמיר בלאט אחרי ה-70:83 של הפועל ת"א על קרית גת: "שמח שהוא מצליח"

מכבי אשדוד לא עוצרת. הקבוצה של צביקה שרף ספרה הערב (ג') ניצחון ליגה רביעי ברציפות אחרי שמחצה את עירוני נס ציונה בביתה, 74:91. בעקבות זאת היא עלתה למקום השלישי בטבלה.

 

 

המאמן הוותיק אמר בסיום: "הדבר החשוב שאני לוקח מהמשחק הזה הוא שהובלנו לאורך כל המשחק. שיחקנו הגנה טובה והרבה מאוד שחקנים השתתפו במלאכה וקלעו טוב. אור סולומון היה מצוין, וגם יונתן שולדבראנד והזרים שלנו כרגיל. שיחקנו טוב הגנתית".

 

"אני משקיע בקבוצה הזו את כל נשמתי", הוסיף שרף. "פחדנו מאוד מהמשחק הזה. אחרי שלושה ניצחונות ידענו שעבור נס ציונה זה משחק קריטי וראינו שהם שמרו את יובל נעימי בשבת כדי שישחק היום. למרות הניצחונות אנחנו עדיין רוצים להתברג במרכז הטבלה ולא מעבר לכך. נמשיך לעבוד קשה, אנחנו קבוצה קטנה וצנועה".

 

נדב זילברשטיין: "אין לי הסבר למה שקרה היום. היינו חסרי אנרגיות מהרגע הראשון. הוכחנו בכמה משחקים, גם באלה שהפסדנו, שאנחנו יותר מדי טובים על המגרש. אנחנו עושים הרבה דקות עבודה לא טובה. ננסה להחזיר לשחקנים את הביטחון. אני מאוד מאוכזב, מה שקרה כאן מאוד מכעיס אותי. אי אפשר להופיע ככה למשחק בית".

 

ככה נראית קבוצה בפורמה. כוח צביקה מרוצה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
ככה נראית קבוצה בפורמה. כוח צביקה מרוצה(צילום: אבי רוקח)

 

אברהמי: "שמח מאוד שתמיר בלאט מצליח"

הפועל ת"א התקשתה אמנם בתחילת המשחק מול מכבי קרית גת, אבל אחרי ההפסקה פתחה פער דו-ספרתי בדרך ל-70:83 קליל. שרון אברהמי: "היה לנו חשוב מאוד לקבל ביטחון בבית. התוצאות שלנו עד עכשיו כאן לא היו מספיק טובות ואנחנו רוצים לנסות ולהפוך את האולם ליתרון. סיימנו את המשחק עם 17 חטיפות וזה מראה הרבה. דיברנו בחדר ההלבשה על זה שאנחנו צריכים המשכיות. גיל אמיתי לא היה מדהים התקפית אבל בהגנה היה מצויין. אני בטוח ומאמין בו. תמיר הנהיג את נבחרת הנוער שאימנתי בקיץ. לא זוכר מתי בפעם האחרונה שחקן בן 18 שיחק עם כזה ביטחון. אני מאוד שמח שהוא מצליח".

 

נתי כהן: "כרגע ההוצאה לפועל שלנו לוקה בחסר. בהגנה אנחנו סבירים, אבל לא מצליחים לרוץ. אנחנו מסתבכים עם עצמנו והקבוצה השנייה בורחת. אנחנו ערים לזה שמשהו חייב להשתנות, כי יש הרבה דברים חיוביים בקבוצה וחסר לנו משהו בדקות מסוימות".

 

המותחן של הערב הגיע מרוממה, שם גברה מכבי חיפה על הפועל חולון 62:66 בשיניים. המאמן המנצח, רמי הדר: "היה קשה מאוד. וויל חזר אלינו אחרי פציעה והוא עדיין לא חד. לא קלענו טוב וחולון סגרה היטב את ההגנה. שמח שניצחנו". המצטיין, רנה רוז'ו: "חולון לא ויתרה, היה משחק קשה מאוד. עכשיו הפנים שלנו למשחק מול מכבי ת"א בשבוע הבא. נתכונן אליו היטב".

 

מאמן הפועל חולון, אלעד חסין: "איבדנו 23 כדורים, זה המון. חיפה לחצה עלינו. אחוזי הקליעה שלנו היו פחות טובים ולכן הפסדנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים