מתפייסים

יו"ר המינהל הקהילתי בשכונת גילה מברך על הגעת החרדים

יו"ר המינהל הקהילתי בגילה עופר איובי, מברך על רכישת מאות יחידות דיור על ידי הציבור החרדי. "הציבור שיגיע לשכונה ישתלב בחיי הקהילה בגילה, יתרום ויסייע להתפתחותה" כתב בדף בפייסבוק שלו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בנייה בגילה לצד עופר איובי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 ומתוך עמוד הפייסבוק של איובי)

שנה לאחר המאבק, חוזרים בהם ראשי המנהל הקהילתי בשכונת גילה בירושלים ומברכים את התושבים החרדיים המגיעים להתגורר בשכונה.

יו"ר המינהל הקהילתי בגילה, עופר איובי, חזר בו מהתנגדותו לרכישת מאות יחידות הדיור על ידי הציבור החרדי, במסגרת המכרזים לעמותות שהתקיימו בשכונה, והודיע כי הוא מברך על כך שהרוכשים החרדים באמצעות העמותות בחרו להתגורר בגילה ויהיו חלק מן השכונה. זאת לאחר פעילות ומספר פגישות שקיים עם יו"ר סיעת "יהדות התורה" בעיריה אליעזר ראוכברגר.

כזכור, לפני כשנה פורסמו מכרזים לכ-700 יחידות דיור בגילה. עמותות חרדיות התמודדו במכרז, וזכו בכ-350 יחידות דיור. ביתר הדירות זכו קבלנים שונים. בעקבות הזכיה של מאות יחידות דיור על ידי הציבור החרדי, החלה תסיסה בשכונת "גילה" אותה הוביל המינהל הקהילתי והעומד בראשה, מר עופר איובי, שהביעו התנגדות לאיכלוס של מאות יחידות דיור על ידי החרדים. מר איובי אף יצא בפומבי נגד העמותות החרדיות, ופרסם את התנגדותו בתקשורת, וכן בעיתון השכונתי.

בעקבות עמדתו זו של איובי, התנהלו באחרונה מספר שיחות ופגישות בין ראוכברגר, לאיובי, כאשר יור סיעת יהדות התורה פועל לרכך ולשנות את עמדתו של איובי, ולהסיר את התנגדותו לאכלוס של העמותות החרדיות בגילה. לפני מספר שבועות אך נערכה בלשכתו של ראוכברגר פגישה בין מנהלי העמותות ובין איובי, כשבסיומה הודיע איובי כי השתכנע שהציבור החרדי שיגיע להתגורר במסגרת העמותות יועיל ויתרום לשכונה, ולא ההיפך, ולכן הוא משנה את עמדתו ויודיע על כך בפומבי.

ואכן, אתמול פרסם איובי בדף הפייסבוק ובקרב תושבי גילה את עמדתו החדשה, שאף תפורסם בימים הקרובים בעיתונות השכונתית. איובי כתב בין היתר, כי בפגישה אצל ראוכברגר עם מנהלי העמותות, הוצגו בפניו רשימות הרוכשים, ולאחר שהתברר לו כי באזור החדש יתגורר ציבור ש"ישתלב בחיי הקהילה בגילה, יתרום ויסייע להמשך התפתחותה של שכונת גילה, לאור הנתונים שהוצגו בפני, אני מברך את כל הרוכשים דרך העמותות שבחרו בגילה כמקום מגוריהם ולתרום לחיי הקהילה בגילה. אני מודה לחברי חבר מועצת העיר אליעזר ראכברגר, על הטיפול המסור, המהירות, חשיפת הנתונים, השקיפות והדאגה לגילה ותושביה, מתוך אמונה של חיים מעורבים ומשותפים והכרה בסובלנות".

ראוכברגר מצידו בירך את עופר איובי על התייחסותו העניינית ועל כך שלאחר שבחן את הנושא בלב פתוח ובנפש חפצה, שוכנע כי הציבור החרדי שיגיע להתגורר בגילה באמצעות העמותות הינו ציבור איכותי שיתרום לשכונה, ולכן הביע תמיכה בהם ובהשתלבותם בשכונה, וגילה יכולת לחזור בו מעמדתו בעבר ואף פרסם ברבים את עמדתו החדשה שבה הוא תומך בהשתלבות הציבור החרדי בגילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר