שתף קטע נבחר

נדאל ניצח את ואוורינקה, מארי את פרר

טורניר גמר הסבב בלונדון: הספרדי נראה מצוין בפתיחת הבית השני וגבר על המדורג רביעי עם 3:6, 2:6. הבריטי גבר בפעם החמישית ברציפות על יריבו הספרדי עם 4:6, 4:6 תוך שעה וחצי

רפאל נדאל פתח את טורניר גמר הסבב בלונדון עם חיוך כשגבר הערב (ב') על סטן ואוורינקה השווייצרי (מדורג 4) 3:6, 2:6 תוך שעה ו-25 דקות. הספרדי לא רק רשם ניצחון נהדר, אלא גם שיחק מצוין לאורך דקות ארוכות בערב הפתיחה של הבית השני.

 

נדאל נשבר כבר בהגשה הראשונה במשחק, אבל ואוורינקה נשבר בקלילות גם הוא בדרך ל-1:1. המשחק נותר צמוד גם בהמשך, אבל במצב של 3:4 השווייצרי נשבר בתום משחקון מתיש במיוחד ואיפשר לנדאל לקחת את המערכה. ואוורינקה נחלש בהמשך, הצליח בקושי לשמור על ההגשה הראשונה שלו אך נשבר פעמיים בהמשך. נדאל צלח את כל ההגשות שלו וטייל ל-2:6 נוח.

 

פתיחה מצוינת בלונדון. רפאל נדאל (צילום: AP) (צילום: AP)
פתיחה מצוינת בלונדון. רפאל נדאל(צילום: AP)

 

ערב המשחקים החל עם קרב טניס נהדר בין אנדי מארי לדויד פרר, בסיומו רשם הבריטי ניצחון חמישי ברציפות על יריבו הספרדי עם 4:6, 4:6 אחרי שעה וחצי.

 

המערכה הראשונה הייתה צמודה למדי כשמארי ופרר שומרים על ההגשות. לקראת סיומה של המערכה נתן הלחץ את אותותיו על פרר, שעם שגיאה כפולה נתן למארי את המערכה.

 

דויד פרר. שוב כשל מול מארי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דויד פרר. שוב כשל מול מארי(צילום: AFP)

 

בתחילת המערכה השנייה מארי נשבר ופרר ניצל זאת כדי לעלות ל-1:3 מבטיח, אבל הבריטי התעשת, שבר פעמיים וסיים בסגנון לעיני הקהל הביתי. אם רוג'ר פדרר לא ינצח את כל משחקיו בשבוע הקרוב, מארי יסיים את השנה במקום השני בדירוג.

 


 


פורסם לראשונה 16/11/2015 18:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים