יו"ר ש"ס חושף

ההסכם שדרעי הציע לישי: כיסוי כל החובות ותפקיד בכיר בש"ס

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר בראיון לערוץ 10 כי לאחר הבחירות הציע לכסות את חובותיו של אלי ישי ולהעניק לו תפקיד בכיר. אנשי ישי: "לא קונים אותו בכסף, הוא לא יעבוד תחת דיקטטור" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

מפתיע: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי חשף בראיון לעיתונאי רפי רשף בערוץ 10 כי לאחר מערכת הבחירות הסוערת בה יריבו אלי ישי נכשל ולא עבר את אחוז החסימה, הוא ניסה להתפייס עם ישי ואף הציע לכסות את חובות מפלגת 'יחד' ולמנות את ישי לתפקיד בכיר בש"ס.

"ישבתי עם כמה יהודים, הוא יודע מי היהודים הללו - לא אזכיר את שמותיהם, שביקשו לעשות שלום ביהדות הספרדית. הצעתי להם שנעשה אסיפה ונאסוף כסף שהוא חייב, ואתן לו אפילו תפקיד בכיר אצלי - כדי לתת לו לגיטימציה וכבוד כפי שמגיע לו" סיפר דרעי.

לצד ההתחייבות לכסות את החובות ולהעניק לישי תפקיד בכיר, הייתה גם דרישה מצד דרעי - שישי 'יקבל את הדין': "אמרתי שדבר אחד אני מבקש, שיתיישר עם הדבר הזה, מספיק עם כל האמירות והדברים האחרים, שיודיע שהוא מקבל עליו את הדין ונגמור את הסיפור הזה, לצערי הוא לא רצה".

לדברי דרעי: "אין לי שום שמחה לאיד, חלילה וחס. יש לו משפחה וילדים, משפחה טובה וילדים טובים, אין לי שום עניין... שיהיה להם טוב".

"תרגיל תקשורתי"

בלשכתו של אלי ישי לא אהבו את דבריו של דרעי, ותקפו אותו בחריפות: "הופתענו לשמוע מערוץ 10 שדרעי, האיש שפגע ופוגע באלי ישי ומשפחתו, מציג את עצמו לפתע כידידו הטוב. אנו מברכים על שינוי הגישה, אולם את אלי ישי ומצביעיו לא קונים בכסף או בג'ובים, והוא לא יעבוד תחת דיקטטור".

אם זה לא מספיק, ישי העלה לאחר מכן תגובה מפורטת לדף הפייסבוק שלו, שם כתב בין היתר: "אני מניח שלא תופתעו אם אומר לכם שמדובר בתרגיל תקשורתי שנועד להציג אותו כשוחר שלום, מה שרחוק מהמציאות. לפני הכל, חשוב לי להזכיר: הבהרתי בצורה ברורה אינספור פעמים שדרכינו שונות - דרעי, איש שמאל בדעותיו, ואני נטוע עמוק בימין. הוא מאמין בשלטון יחיד והפיכת הח"כים לבובות, ואני מאמין במתן חופש פעולה וביטוי לח"כים. אני סבור שרבות מההצלחות בתקופת היותי יו"ר ש"ס נעוצות בגישה הזאת, ואפס ההישגים שלה בקדנציה הנוכחית נובעים משיתוק הח"כים באמצעות השלטת הדיקטטורה. אני איש של יושר ומוסר, לדרעי סגנון משלו".

ישי תקף גם את ההחלטה לאסור על חברי הכנסת להתראיין ב"קול ברמה": "לאסור על ח"כי ש"ס להתראיין בתחנת הרדיו “קול ברמה” כי אני מיודד עם בעליה, זה רק חלק צנוע מ”מפעל השלום” שמנהל דרעי לאחר הבחירות. להפעיל את אנשיו שיאיימו על בעלי עסקים וארגונים לבל יהינו לפרסם בתחנה, לפטר את דוברו של ח"כ מרגי כי הוא קרוב משפחתי, לפטר את מזכיר הסיעה הוותיק, לאסור על ח"כי ש"ס לבוא ולנחם אותי בשבעה על אחותי המנוחה ז"ל והרשימה עוד ארוכה.

"אז אל תקנו את ההצגה התקשורתית הזאת. מורי ורבי מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט”א הושיט את שתי ידיו לשלום ונדחה בבוז. תנועת “יחד” היא דרך. של אמת, של יושרה, ניקיון כפיים, לא קונים אותה בכסף למרות שהיא זקוקה לו. אנחנו נמשיך להאמין בערכים שלנו וללחום למענם ולא ניפול למלכודות דבש וספינים. אם כנים דבריו, כל אחד יפעל בבחירות הבאות בדרכו, ע"פ דעת רבותיו, מבלי להפריע ולהזיק לשני - "נהרא נהרא ופשטיה"".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר