הפעילים התכנסו בבני ברק • האזינו

המאבק נגד ההכרה ב'הפלס' יצא לדרך: 'נגבה מחיר יקר מאוד'

בעקבות ניסיונות משרדי הפרסום להוביל להכרה בעיתון "הפלס" התכנסו פעילים בבני ברק ובקרית ספר והודיעו על יציאה למאבק • "אנחנו לא אנשי טרור, נעשה הכל על פי ההלכה והחוק" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב פרויליך על רקע המודעות שהופצו הלילה (באדיבות המצלם)

המאבק נגד ההכרה בעיתון 'הפלס': בשעות הלילה אמש (שלישי) התקיימה ישיבת חירום ראשונית של מטה הפעילים "לשמירת כבודם של גדולי ישראל" במטרה לדון בדרכי הפעולה לגיבוש המאבק בהכרת משרדי הפרסום בעיתון "הפלס", כפי שנחשף ב"כיכר השבת".

במקביל לכינוס בבני ברק נערך כינוס דומה בקריית ספר והערב צפוי כינוס דומה בירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי אחד מראשי המערך הינו הרב אליהו פרויליך מי שכיהן כיו"ר הוועד למען כבוד רבותינו שעורר את הפעילים שלא להיכנע.

הרב פרויליך הבהיר בכינוס: "אנחנו איננו קבוצה אלימה. השיטות הללו של מאפיה שמטרטרת חברות בשעות הלילה לא יפעלו אצלינו. אולם מאידך הציבור עצמו יבחר שלא לרכוש מוצרים של חברה או גוף כלכלי שיבחרו לפגוע בגדולי ישראל ולפרסם בעיתון הפלס".

הרב פרויליך שיגר איום מרומז למי שפועלים לביטול החרם על העיתון ואמר כי "מי שהפריח את בלון הניסוי הזה השברים שלו עוד יתפוצצו לו בפנים".

הנוכחים הזכירו בכינוס את מכתבם של גדולי ישראל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי שקראו שלא לפרסם בעיתון הפלס המפיץ דעות כוזבות.

בכינוס הוחלט כי גורם שישתף פעולה עם עיתון הפלס או לחילופין חברה מסחרית שתפרסם בעיתון הפלס תשלם על כך מחיר. "אנחנו נגבה על כך מחיר יקר מאוד", הבהירו הפעילים בנחרצות.

"אנחנו לא אנשי טרור. נעשה כמובן הכל על פי ההלכה והחוק אולם ננצל את העובדה ש-90 אחוזים מהציבור הליטאי צועדים לאורם של גדולי ישראל ולכן כולם ישמחו לשתף פעולה לגבות את המחיר ממי שיבחר לשתף פעולה עם הפלס ולפגוע חזיתית בגדולי ישראל מנהיגי הדור", הוסיפו הפעילים.

בשעות הבוקר הפיצו במטה קריית ספר מודעות וכרוזים ברחבי הארץ תחת הכותרת "למען כבודם לא נחשה" יחד עם מכתבם של מרנן גדולי ישראל נגד עיתון הפלס.

האזינו לראיון של הרב פרויליך לקו הפנימי 'מרכז החדשות'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר