יום רביעי, 29.05.2024 שעה 07:57
לוח משחקים
  • מכבי רחובות
  • 90 - 84
  • גלבוע/גליל

הדרבי של ר"ג/גבעתיים, יבנה וגליל/גלבוע הובכו

69:72 לאדומים על עירוני ר"ג. הפסד בכורה לאליצור יבנה, 97:72 לרעננה ולצפוניים שנכנעו לעפולה 77:86. מכבי הוד"ש עם 102:136 מדהים על אשקלון

|
יניב ויצמן. ניצחון גדול בדרבי (נעם מורנו)
יניב ויצמן. ניצחון גדול בדרבי (נעם מורנו)

המחזור החמישי של הליגה הלאומית סיפק לנו שלל הפתעות ותוצאות יוצאות דופן הערב (שלישי). הפועל ר"ג/גבעתיים ניצחה בדרבי העירוני את עירוני ר"ג 69:72. אליצור יבנה רשמה את הפסד הבכורה שלה עם 97:72 למכבי רעננה. עוד קבוצה שאיבדה את מאזנה המושלם היא גלבוע/גליל שנכנעה לקבוצה היחידה שנותרה בלתי מנוצחת, הפועל עפולה, 86:77. משחק נטול הגנות בין אליצור אשקלון למכבי הוד השרון, הסתיים בניצחון מטורף של האחרונה, 102:136. אליצור קריית אתא לא התקשתה מול א.ס רמת השרון עם 61:84. הפועל מגדל העמק נכנעה 66:85 להפועל באר שבע. 79:81 להפועל גליל/קריית שמונה על הפועל כפר סבא.

עירוני רמת גן - הפועל ר"ג/גבעתיים 72:69
הרבע נפתח בטירוף של הסגולים שרשמו ריצת 0:8. הפועל ר"ג ענתה עם 5 נקודות מהירות. המארחת כבר קפצה ליתרון 5:16. האדומים התקשו מאוד לנפק נקודות וירדו בפיגור 26:14 בסוף הרבע הראשון. הרבע השני היה בשליטת האורחת באופן כמעט בלעדי. עירוני רמת גן קלעה 6 נקודות בלבד לעומת 16 של האדומים ובמחצית, יתרון קטן בלבד של המקומים, 30:32.

יועד בית יוסף. תצוגת ענק (נעם מורנו)
יועד בית יוסף. הכריע את המשחק (נעם מורנו)
 

שתיים וחצי דקות בתוך הרבע השלישי הספיקו להפועל ר"ג/גבעתיים לעלות ליתרון הראשון במשחק, 32:34. שחקניו של וליקו פרוביץ' התאוששו מהרבע השני הנוראי והשיבו את היתרון לחיקם, 46:48. המקומיים שמרו על יתרונם וכשנותרו 10 דקות לשחק הוליכו 53:57. בפתיחת הרבע האחרון החזירו שחקניו של יניב ויצמן את היתרון. דקתיים לסיום הקבוצות מצאו עצמן בשוויון 68:68. הסגולים עשו שטויות ויועד בית יוסף הכריע את המשחק עם שתיים מהקו, 69:72 בסיום.

מכבי הוד השרון - אליצור אשקלון 102:136
המשחק הכי מטורף של הערב הגיע דווקא מהמשחק בין שתי הקבוצות שאין להם את ההתקפות הטובות בליגה, בעיקר המארחת פשוט אין הסבר למה שקרה הערב ב-40 דקות בלבד. הקבוצה מהשרון צלפה הערב בלי הכרה ורשמה 62% בניסיונות לשלוש וסיימה משחק עם סכום דמיוני של 136 נקודות. המחצית הראשונה הייתה התקפית מאוד והסתיימה עם 49:65 למקומיים.

ברבעים הבאים המשיכה החבורה של חנן הירשוביץ לעשות ככל העולה על רוחה ושייטה כל הדרך לניצחון יוצא דופן. 40 נקודות לרודני אלכסנדר לזכות המנצחת, אייזיאה סייקס הוסיף 22 משלו, 22 אסיסטים ליואב דביר. דומיניק קלר הוביל את קלעי המפסידה עם 28 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, ג'רמיין ג'ורדן הוסיף 21 נקודות.

חנן הירשוביץ. ההתקפה שלו הייתה בלתי ניתנת לעצירה (מור שאולי)
חנן הירשוביץ. ההתקפה שלו הייתה בלתי ניתנת לעצירה (מור שאולי)
 

הפועל עפולה - הפועל גלבוע גליל 77:86
המקומיים שלטו במשחק לכל אורך הדרך ובסיומו של משחק אותו הפכו לפשוט, נותרו עם מאזן של 0:5 עד כה, היחידים בליגה ללא הפסד. חצי ראשון התקפי של המארחת העניק לה יתרון 32:42. ברבע השלישי הגדילה עפולה את יתרונה וההפרש הסתובב סביב ה-20. ברבע האחרון ניסתה האורחת למזער נזקים ובזכות רבע אחרון של 27 נקודות צימקו מעט את התוצאה, אך ההפסד היה בלתי נמנע. 77:86 להפועל עפולהנ הלוהטת בסיום. ברנדון בראון הוביל את קלעי המנצחת עם 27 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. ג'ילברטו קלאוול הוסיף 21 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. 20 נקודות ו-12 כדורים חוזרים של דימיטריוס טרידווי לא הספיקו למפסידה.

עירוני רעננה - אליצור יבנה 72:97
שתי הקבוצות נפגשו הערב ברעננה כאשר שתיהן הגיעו בכושר שונה, המארחת אחרי פתיחת עונה חלשה בעוד שהאורחת בפתיחת עונה מצוינת ובמקום השני. רעננה הייתה טובה והוליכה לכל אורך המשחק ובהחלט הפתיעה את יריבתה עם ניצחון גדול. אצל המקומיים בלט ראיין פירסון עם 29 נקודות, מנגד בלט ג'יי נתן בולוק עם 22 נקודות שלא הספיקו.

אוהד יתום. הפסד בכורה העונה
אוהד יתום. הפסד בכורה העונה
 

עירוני קריית אתא - א.ס רמת השרון 61:84
הקבוצה מהדרום שרצתה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת, אירחה בביתה את הצפוניים שהגיעו למשחק במטרה להשיג את ניצחונם השני העונה. כבר מהרבע הראשון הבאר שבעיים הראו מי בעלי הבית ובתום 10 הדקות הראשונות הוליכו 11:30. משם הקבוצה הדרומית הובילה לכל אורך המשחק. בשורות המנצחת בלטו אנטון שוטבין ואלעד הופמן עם 15 נקודות כ"א.

הפועל באר שבע - הפועל מגדל העמק 66:85 
אחרי שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה רק בשבוע שעבר, הגיעה הקבוצה השרון למשחק קשה מול הצפוניים החזקים. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אך במחצית השנייה ניתן היה להבחין במאזן הכוחות, כאשר הרבע השלישי נגמר בתוצאה של 8:23 לטובת המקומיים, מזה רמת השרון כבר לא הצליחה לחזור. אצל קריית אתא בלט תומר גינת עם 21 נקודות מנגד בלט מוטי מוסקוביץ' עם 16 נקודות.

תומר גינת. משחק מצוין (עודד קרני, איגוד הכדורסל) (ITsports)
תומר גינת. משחק מצוין (עודד קרני, איגוד הכדורסל) (ITsports)
 

גליל עליון/קריית שמונה-הפועל כפר סבא 79:81
משחק תחתית צמוד בהיכל ספורט כפר בלום בו הפועל גליל עליון/קריית שמונה אירחה את הפועל כפר סבא, אשר הגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים ולא רצתה להסתבך עוד יותר. למזלם של המקומיים היה להם את ארון בראון שלהט עם 25 נקודות. המפסידה נהנתה מערב של 30 נקודות מדיאנג'לו ריילי, אך לדאבונה התצוגה הנהדרת שלו לא הספיקה.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */