פחד באלעד

ההורים חוששים: פועלים ערבים לצד תלמידים בבית הספר

הורים לתלמידים ותלמידות בבתי הספר "שירת שרה" ו"תורת חסד" בעיר אלעד זועמים על כך שפועלים ערבים עבדו במוסד לצד תלמידים וללא אבטחה מספקת. המוסד: "יוצב איש ביטחון על הגג" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפועל, למעלה משמאל (באדיבות המצלם)

על רקע המצב הביטחוני הרגיש, מביעים הורים לתלמידים ותלמידות בבתי הספר 'שירת שרה' ו'תורת חסד' בעיר אלעד חשש בעקבות העובדה שבמהלך היום (שני) עבדו במוסד פועלים ערבים. הורים שהגיעו למקום בשעות הצהרים, גילו כי ילדיהם מסתובבים במתחם כשבמעלה הגג פועל ערבי משפץ את המבנה.

בתיעוד שהפיצו ההורים והגיע לידי "כיכר השבת" נראה הערבי עובד בגג הבניין בהצבת אבנים כאשר בחצר נמצאים תלמידים ותלמידות.

בוועדי ההורים של בתי הספר טענו: "פנינו מספר פעמים לקצין הבטיחות ברשות המקומית, הובטח לנו שלא יהיו פועלים בשטח בתי הספר בשעת הלימודים, לצערינו הפועלים עובדים ומסתובבים בשטח גם כשהילדים נמצאים. הגננות וצוות ההוראה פונים אלינו מדי יום בבקשה שנעשה משהו שישמור על הילדים ועליהם. אנו קוראים לעמותה המפעילה את בתי הספר לקחת אחריות ולשמור על חיי ילדינו המופקדים בידם".

משה שטיין, מנהל המוסדות, אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "בעקבות הגשמים הכבדים נוצרו סדקים באיטום גג בית הספר. בכדי למנוע הצפה של הכיתות הוזמן בדחיפות קבלן איטום שהיה זמין לטיפול מיידי. הקבלן הביא עמו מספר פועלים בני מיעוטים. לאחר התייעצות עם גורמי בטחון הוחלט לאפשר להם לעבוד היום תחת פיקוח צמוד. החל ממחר יוצב איש בטחון על הגג להגברת האבטחה. העבודות יימשכו במשך ימים ספורים", הוסיף.

לפני מספר חודשים טענו ההורים כי ילדיהם לומדים באתר בנייה ולאור זאת השביתו את הלימודים. אז טען מנהל המוסד כי הוא פועל לפי נהלי משרד החינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר