התחזית המלאה

גשמים עזים באשקלון: בור נפער בכביש, רחובות הוצפו

גשמים עזים יורדים גם הבוקר והם צפויים להימשך עד ליום רביעי, בעיר אשקלון נגרמו הצפות רבות ובמקרה אחד נפרע בור באמצע הכביש והרחוב נחסם. בפנים: התחזית המלאה והטמפרטורות (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: דובר המשטרה; וידאו: קבוצת כב"ה ארצי)

גשמים והצפות: גשמים עזים ממשיכים לרדת גם הבוקר וגורמים להצפות, אחד מהמוקדים המוצפים נרשם בעיר אשקלון.

בין היתר כביש מרכזי ברחוב בן יהודה בעיר קרס בעקבות בור שנפער במקום והמשטרה סגרה את הרחוב. כמו כן כוחות משטרה והצלה מסייעים לאזרחים שרכבם נתקע בכביש בעקובת ההצפות.

במשטרה אמרו כי "כוחות של משטרת אשקלון בסיוע שוטרי מרחב לכיש ויחידת השיטור הימי של מרחב לכיש עוסקים ביחד עם גורמי ההצלה והרשות המקומית בפעילות אינטנסיבית על מנת לוודא כי אין לכודים או נפגעים במוקדי ההצפות.

"השוטרים נכנסים לתוך המים ובודקים רכבים שהוצפו ונתקעו. בתוך כך חילצו הכוחות מספר אזרחים שנתקעו.
בשלב זה אין דיווח על נפגעים".

ההצפות באשקלון (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

ההצפות לא פסחו גם על המרכז הרפואי ברזילי, שם היו הצפות כמעט בכול שטחי ואגפי בית החולים. בבית החולים הוקם מטה חירום, הפועל בתיאום עם משרד הבריאות ומד"א והפעילות הבלתי דחופה הופסקה. בשלב זה מטפלים בהצפות, בעיקר במבנים החיוניים לפעילות הדחופה.

לפי חזאי חברת "מטאו-טק", היום יהיה מעונן חלקית וירד גשם לפרקים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. קיים חשש לשיטפונות בנחלי המזרח והדרום.

הטמפרטורות החזויות ברחבי הארץ להיום והלילה: בירושלים 13-16, בתל אביב 16-21, בחיפה 16-19, בעפולה 12-20, בנצרת 13-19, בצפת 10-14, בקצרין 20-11, בטבריה 16-24, בבית שאן 16-22, במודיעין 16-22, באשדוד 18-23, בבאר שבע 13-22, בים המלח 23-26, במצפה רמון 11-19 ובאילת 19-27.

מחר יהיה מעונן חלקית עם גשם מקומי מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. על פי החזאים, יהיה קר מהרגיל לעונה. ביום רביעי ימשיך להיות מעונן חלקית בשעות הבוקר וייתכן גשם מקומי קל. בלילה ייעשה בהיר וקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר