צפו בשחזור

חיסל את המחבל סמוך למחסום תפוח: "המראות היו קשים"

סמ"ר מ', לוחם מג"ב שניטרל יחד עם רש"ט ב' את המחבל שדרס אזרחים סמוך למחסום תפוח, שיחזר את רגעי הפיגוע: "המראות היו קשים, מה שנותר הוא לאחל לפצועים החלמה מהירה" (חדשות,ארץ)

בתמונה: סמ"ר מ' ורש"ט ב' (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

סמ"ר מ', לוחם מג"ב שניטרל יחד עם רש"ט ב' את המחבל שביצע מוקדם יותר היום (ראשון) את פיגוע הדריסה סמוך למחסום תפוח, שיחזר את הרגעים הדרמטיים וסיפר כי "המראות היו קשים, מה שנותר הוא לאחל לפצועים החלמה מהירה ורפואה שלמה". המחבל בן ה-23 מאל בירה נורה ומותו נקבע במקום.

סמ"ר מ' משחזר את הפיגוע

כזכור, סמוך לשעה 09:30, מחבל שהתקרב לטרמפיאדה הסמוכה למחסום תפוח, האיץ ברכבו ופגע במספר אזרחים שעמדו במקום. לוחמי מג"ב שעמדו בסמוך פתחו באש לעבר המחבל ונטרלו אותו.

מפקד מרחב מג"ב איו"ש, תנ"צ עוזי לוי פנה למפקדים וללוחמים: "הפקת הלקחים לאור התגברות השימוש בפיגועי דריסה מחוייבת המציאות, פעלתם באופן מקצועי ומהיר בדיוק כפי שנדרש באירועים מורכבים מסוג זה".

צילום: חטיבת דובר המשטרה

סמ"ר מ' ציין: "מדובר באירוע קשה בו נפצעו מספר אזרחים. לאחר שנטרלנו את המחבל, אני והלוחם שאיתי הענקנו טיפול רפואי לפצועים, אני מאחל להם החלמה מהירה ורפואה שלמה".

צילום: חטיבת דובר המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב אמר: "שוב אנו עדים לאירוע טרור קשה בו נפצעו אזרחים חפים מפשע, תגובת הלוחמים והמענה המבצעי המהיר הביאו לסיומו עוד טרם הצליח המפגע להמשיך במסע ההרג המתוכנן. ליבנו עם הפצועים ואנו מייחלים להחלמתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר