"להסיר מהמדפים"

הרבנות הראשית: ב'אושר עד' נמכרים מוצרים ללא אישור הרבנות

מחלקת הכשרות ברבנות הראשית לישראל פרסמה היום הודעה, בה היא מזהירה מפני מוצרים שונים המשווקים ברשת "אושר עד" ומוצגים ככשרים בהכשרים שונים אך ללא אישור הרבנות (יהדות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Serge Attal/ Flash90)

מחלקת הכשרות ברבנות הראשית מזהירה הצהריים (ראשון), מפני מוצרים המיובאים לישראל המוצגים ככשרים, אך ללא אישור הרבנות, הנמכרים ברשת "אושר עד".

בהודעה שיצאה מטעם אגף הכשרות הארצי נמסר כי: "בביקורות שנערכו על ידי מפקחי היחידה הארצית ברשת "אושר עד", נמצאו מוצרים מיובאים רבים המוצגים ככשרים ללא אישור הרבנות, בין השאר נמצאו שזיפים מיובשים המיוצרים על ידי "קירקלאנד" ומיובאים ע"י אומר שירה בע"מ מגבעת שמואל עבור אושר עד, מוצגים ככשרים בהשגחת ou , ללא אישור הרבנות הראשית לישראל".

מוצאים נוספים שהוזכרו בהודעת הרבנות הראשית: "חטיפי nature valley מסוגים שונים, המיוצרים ע"י ג'נרל מילס ומיובאים ע"י אומר שירה בע"מ עבור אושר עד, מוצגים ככשרים בהשגחת ou, או בהשגחת בד"צ אגודת ישראל ללא אישור הרבנות הראשית לישראל. מארז אגוזי מקדמיה עם מלח המיוצרים ע"י "קירקלאנד סיגנטור", ארה"ב, מיובאים ע"י אומר שירה בע"מ עבוד אושר עד, מוצגים ככשרים".

ברבנות הראשית מורים כי "המשגיחים נקראים לוודא כי כל המוצרים נושאים לציון כשרות כחוק ובעלי אישור בתוקף ממחלקת היבוא ברבנות הראשית לישראל. יש להסיר את המוצרים מהמדף ולהחזירם לספק", נמסר.

מרשת אושר עד נמסר כי "בבדיקה שלה בעקבות פניית הרבנות התברר כי כל המוצרים אכן כשרים. היא נמצאת בהידברות מתמדת עם הרבנות הראשית, אותה היא מכבדת מאוד, ותוך יום יומיים יתקבלו האישורים לכשרות המוצרים עליהם מדובר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר