במקום שמחיוף

הכירו: פיני עזרא, הנציג החדש של ש"ס בעיריית ירושלים

לאחר חודשים בהם תפקדה ש"ס כסיעה בת ארבעה חברים למרות שזכתה בחמישה מקומות בעירייה, בשל התעקשותו של אלי שמחיוף לא להתפטר, נכנס היום הנציג החדש פיני עזרא. צפו בתיעוד (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
פיני עזרא עם ניר ברקת וצביקה כהן (צילום: באדיבות המצלם)

אחרי חודשים ארוכים בהם סיעת ש"ס בירושלים פעלה כסיעה בת ארבעה חברים למרות שזכתה בבחירות בחמישה מנדטים, הערב (חמישי) מונה חבר מועצה חדש - פיני עזרא.

הסיעה תפקדה כסיעה בת ארבעה חברים בשל התעקשותו של אלי שמחיוף שלא להתפטר מתפקידו, זאת למרות שהושעה בשל הרשעתו בפרשת הולילנד. המהלך ספג לא מעט ביקורת מגורמים שונים מסיעת ש"ס המקומית, אך מקורביו של שמחיוף טענו כי הצעד נעשה בהתייעצות עם נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן.

לאחר שהצהיר אמונים, נאם חבר המועצה הנכנס פיני עזרא בפני חברי המועצה, הודה לראשי ש"ס ולמרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל שחתם על המינוי שלו חודשים לפני פטירתו. "אני נרגש לשבת לראשונה כחבר מן המניין בהנהלת העיר. אני רואה בתפקיד זה שליחות ואחריות ציבורית ממדרגה ראשונה" אמר עזרא.

עזרא נחשב לאחד מחברי המועצה הצעירים ביותר במועצת העיר ירושלים. ברקת בירך אותו והעניק לו זר פרחים לרגל כניסתו לתפקיד.

באולם הסמוך למועצת העיר התקיימה מסיבה לכבודו של עזרא, שם השתתפו בכירי העירייה החרדים ונציגי המפלגות החילוניות. עזרא הגיע לאולם המועצה כשהוא מלווה בהוריו, רעייתו ובני משפחתו.

בכך משלים דרעי את רענון הרשימה כולה, וכעת מכהנים בעיריית ירושלים מטעם ש"ס: צביקה כהן, מכאל מלכיאלי, נחמיאל סבן, אשר משאלי ופיני עזרא. דרעי נוהג להתגאות לא מעט בחברי המועצה בירושלים ואומר כי הם "צריכים לשמש דוגמא לחברי המועצות ברחבי הארץ".

במקביל, העירייה נפרדה היום מקובי כחלון שעזב את תפקידו במועצת העיר, מאיר תורג'מן יאייש במקומו את תפקיד מחזיק תיק תכנון ובניה בעיריית ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר