שתף קטע נבחר

רכילות עסקית: הקריירה החדשה של סמואל

ראם סמואל מדריך ג'ימקאנה, דנה אשכנזי במסעדת שף, והבייבי של אשת השיווק של החודש. רכילות עסקית

הג'ימקאנה של ראם

לאחר שמכר את חברת "מסלולים", פוצח נהג המרוצים ראם סמואל בקריירה חדשה. סמואל פתח חברה חדשה - "ראם סמואל - לנהוג עם מקצוען", במסגרתה הוא מעביר סדנאות נהיגה בטוחה בחברות וארגונים עסקיים. בנוסף, החל סמואל לחזק בארץ את הג'ימקאנה, ספורט מוטורי, ומדריך את המשתתפים בשליטה ברכב בדרך מפותלת.

ראם סמואל (צילום: ארתור פורר) (צילום: ארתור פורר)
ראם סמואל(צילום: ארתור פורר)

 

פרס סטרילי

מאות משקיעים, נציגי קרנות הון סיכון ויזמים שמחו בשמחתה של קבוצת Peekaboo, מפתחת טכנולוגיה לאיסוף סטרילי של שתן מתינוקות, אשר זכתה במקום הראשון בתחרות היזמות הארצית לסטודנטים 2015-BizTEC.

 

את הטכנולוגיה הזוכה פיתחו שלושה סטודנטים מהטכניון, שזכו בפרס של 10,000 דולר. נכחו באירוע: יזמי ההיי-טק דב מורן וראובן אגסי, יזהר שי מקרן Canaan Partners, צחי וויספלד מנהל תכנית האקסלקטורים העולמית של מיקרוסופט, ופרופ' וויין קפלן, המשנה לנשיא הטכניון למחקר.

ליאור הר-שי, יואל אנג'ל, ז'אנה טננבאום קטן, פרופ' וויין קפלן  (צילום: אסף שילה/ישראל סאן, דוברות הטכניון) (צילום: אסף שילה/ישראל סאן, דוברות הטכניון)
ליאור הר-שי, יואל אנג'ל, ז'אנה טננבאום קטן, פרופ' וויין קפלן (צילום: אסף שילה/ישראל סאן, דוברות הטכניון)

 

בוטיק של עסקים

רון יריב, מנכ"ל REGUS ישראל - חברה המשכירה מרחבי עבודה, אירח במשרדי החברה בתל אביב כ-50 אנשי עסקים שטעמו מיינות בוטיק ושאפו סיגרים משובחים. בין אוהבי החיים הטובים שהגיעו: אלוף במיל' יום טוב סמיה, חגאי אורלובסקי, מנכ"ל ביזנס ונצרס, עו"ד טל לביא ומאיר ליסקר.

חגאי אורלובסקי ורון יריב (צילום: דימה ולרשטיין) (צילום: דימה ולרשטיין)
חגאי אורלובסקי ורון יריב(צילום: דימה ולרשטיין)

 

חורף בטורקיז

ליהיא ומיכל שמריך, אשתו ובתו של איש העסקים וויקטור שמריך, ודנה אשכנזי וחברותיה, טעמו את תפריט החורף החדש עליו שקד השף רז סלע במסעדת "גרנד קפה טורקיז" ברמת אביב. על פחמימות לא דובר שם בקול רם, על הסלטים והגבינות המיובאות דווקא כן.

השף רז סלע (צילום: יהודה יקר) (צילום: יהודה יקר)
השף רז סלע(צילום: יהודה יקר)

 

ילדים זה ברכה

איגוד השיווק הישראלי בחר בורד קויטל, דוברת המרכז הרפואי רבין, בילינסון, לאשת השיווק ספטמבר 2015. קויטל זכתה בשל מהלך שיווקי שהציב את בילינסון כשחקן מוביל בתחום היולדות - שהוביל לעלייה במספר היולדות בבית החולים בשנים 2014-15, עלייה 600 לידות נוספות לעומת השנים שקדמו לאלו.

 

את השינוי התדמיתי הובילה קויטל, בין היתר, באמצעות סדרת הטלוויזיה בייבי בום.

ורד קויטל (צילום: יח"צ) (צילום: יח
ורד קויטל(צילום: יח"צ)

 

מתוק במילאנו

רמי כהן, מנכ"ל רשת קונדיטוריות שני-אספרסו בר, טס עד מילאנו כדי לפגוש בה את הנרייקה סקוואלה, הבעלים והנשיא של סקוואלה האיטלקית במילאנו. השניים נפגשו בתערוכה הקודמת וגילו שורשים הונגריים משותפים, מה שהוביל את כהן להגיע לתערוכה גם השנה.

רמי כהן והנרייקה סקוואלה (צילום: יח"צ) (צילום: יח
רמי כהן והנרייקה סקוואלה(צילום: יח"צ)

 

עוד גאדג'ט לאייל גולן

עומרי כהן, מנכ"ל חברת Touch Group, היבואנית הרשמית של HTC בישראל, העניק את מכשיר הדגל של HTC ה- One M9 לזמר אייל גולן, שמוכר כחובב גאדג'טים מושבע. כהן אמר לגולן שהוא בטוח שיהנה מהמכשיר החדש.

אייל גולן ועומרי כהן (צילום: הראל שגיא) (צילום: הראל שגיא)
אייל גולן ועומרי כהן(צילום: הראל שגיא)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים