וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקריאה לאחדות: נתניהו יזמן את ראשי האופוזיציה לשיחה

18.10.2015 / 18:30

ראש הממשלה ייפגש בימים הקרובים עם הרצוג, לפיד, ליברמן וגלאון לשיחת עדכון על המצב הביטחוני. היחיד שלא הוזמן - יו"ר הרשימה המשותפת. במסיבת עיתונאים לפני כשבועיים ציין כי "זו העת לממשלה רחבה". לא מן הנמנע ששוב תועלה ההזמנה להרחבת הקואליציה

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

שבוע אחרי שקרא לממשלת אחדות לאומית, צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לזמן אליו בימים הקרובים את ארבעת ראשי סיעות האופוזיציה יצחק הרצוג (המחנה הציוני), יאיר לפיד (יש עתיד), אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) וזהבה גלאון (מרצ). נתניהו צפוי למסור לארבעה עדכון ביטחוני על הפעולות שביצעה הממשלה עד כה, ועל פעולות עתידיות שמתכוונת הממשלה לבצע בניסיון לעצור את גל הטרור. יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה לא צפוי לקבל הזמנה לפגישה.

בעבר דחו ראשי סיעות האופוזיציה את ההצעה להצטרף לממשלת אחדות. ואולם, לא מן הנמנע שהצעה זו תשוב ותעלה בפגישות שיערוך ראש הממשלה. "מול מה שמתרחש במזרח התיכון, יש טעם בממשלה רחבה ובחזית לאומית רחבה", אמר נתניהו במסיבת עיתונאים שכינס ביום חמישי שעבר. לדבריו, "אנחנו צריכים ללכד כוחות מול הגל העולה של הטרור. תמיד חשבתי כך, לא שיניתי את דעתי, אבל ההחלטה אם להצטרף לממשלה היא בידי היושבים באופוזיציה. אני יודע מה אני רוצה. אני רוצה ממשלה רחבה ואחדות העם".

עוד בוואלה! NEWS:
גלאי המתכות שהוצבו בעיר העתיקה בגלל הפיגועים - אינם מאויישים
צווי מעצר לפעילי חיזבאללה בחשד למעורבות בפיגוע בארגנטינה
קרי אישר: ייפגש עם נתניהו ואבו מאזן בעקבות גל הטרור

רוה"מ בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, אוקטובר 2015. עמית שאבי, פול צלמים
"צריכים ללכד כוחות מול הגל העולה של הטרור". נתניהו/פול צלמים, עמית שאבי

נוסף על כך, ביום שלישי שעבר הודיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי בכוונתו לשוחח עם ראשי המחנה הציוני, ישראל ביתנו ויש עתיד, ולבקש מהם לשקול להצטרף לממשלה, לפחות באופן זמני, כל עוד נמשך גל הטרור הנוכחי. אקט האחדות, כך לפיו, לא כולל חלוקת תיקים. "מהלך שכזה יראה לציבור אחדות בעם בתקופה מתוחה שכזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully