השר נפתלי בנט ממשיך לתקוף את הממשלה מבפנים: בריאיון לחדשות 2 הביע הערב (שבת) יו"ר הבית היהודי את התנגדותו למפגש שראש הממשלה נתניהו הציע לקיים עם אבו מאזן.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"אבו מאזן הוא ראש הנחש בהסתה הזו", אמר בנט. "הוא זה שקרא למוסלמים לפעול נגד היהודים. לא נכון להפציר בו, לקרוא לו לפגישות. העולם כמה לאמירה ברורה של ישראל והאמירה צריכה להיות שלא תקום מדינה פלסטינית, אבו מאזן לא פרטנר, הוא עומד בראש מערכת הסתה שגרמה בין היתר לגל הטרור האחרון, ועם טרוריסט לא מדברים".

"בשבועות האחרונים הממשלה מגלה יד קשה מאוד על המחבלים", אמר בנט אף על פי שבניגוד להחלטת הקבינט שלא להחזיר גופות מחבלים למשפחותיהם, גופתו של אחד המחבלים בגל הטרור הנוכחי דווקא כן הוחזרה. "אני לא מכיר את העובדה שהוחזרה גופה, ואם זה קרה זה חמור", טען בנט. "אנחנו נבדוק את זה ונמנע שזה יקרה בעתיד".

כעת מציעה צרפת להציב כוחות בינלאומיים בהר הבית, ובנט סבור שאין לכך קשר עם עליותיו של השר אורי אריאל ממפלגתו להר הבית. "להאשים את הנתקף זה דבר מאוד מקובל בעולמות אחרים, אבל הטרור לא צריך סיבה", הסביר בנט. "זה לא סוד שהפלסטינים לא רוצים אותנו פה בכלל, לפני קום המדינה, אחרי קום המדינה, לפני 67', אחרי 67'. לא צריך להאשים את עצמנו".