קו המשווה: קרדיגנים

העליונית האופנתית מלווה אותנו בעונות המעבר • בדקנו את המחירים כדי שתוכלו לרכוש, לשים בתיק ולהיות מוכנים לרגע המכונן שמישהו שוב ידליק את המזגן במשרד

פיו פיו 300 ש' // פיו פיו 300 ש'

אולי לא כולם מכירים את השם, אבל את הפריט - ודאי שכן. הקרדיגן, פריט לבוש המתאים מאוד לעונות המעבר, הוא סוודר בעל שרוולים הנרכס מלפנים בכפתורים או ברוכסן ומסתיים בפתח מעוגל או בפתח בצורת משולש.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

מקור השם הוא על שם הלורד קרדיגן, שנכנס לדפי ההיסטוריה כשפיקד על פרשי הצבא הבריטי במסגרת קרב בלקלווה במלחמת קרים. הלורד היה הראשון לזהות את האיכויות שבלבישת העליונית. השאר הוא היסטוריה. 

מדובר בפריט חובה בארון של נשים וגברים בעונת המעבר, המתאים לכל לבוש. בימים שבהם מזג האוויר מתחיל נעים ובערב הופך סגרירי יותר, מחזיקים את הקרדיגן בתיק ושולפים אותו ברגע האמת. כזה הוא הקרדיגן. מוכן לפעולה. 

טווח המחירים רחב ומשתנה לפי סוג הקרדיגן. רשתות האופנה העניקו לפריט זה פרשנויות רבות: חלקן מציעות קרדיגן מבד דק וחלק מסריג, חלק עם כפתורים וחלק ללא, ועוד שלל הבדלים, בהתאם להעדפותיכם האופנתיות. 

טווח המחירים משתנה בהתאם לסוג הבד ולמותג. כך, לדוגמה, ברשתות הזולות אפשר למצוא פריטים מתחת ל־100 שקלים. ברשת H&M אפשר למצוא קרדיגנים החל מ־59.9 שקלים, וברשת תמנון אפשר למצוא אותם החל מ־79.9 שקלים.

מנגד, מותגי העל הבינלאומיים מציעים ללקוחותיהם קרדיגנים במאות, ואף באלפי שקלים. כך, למשל, אפשר למצוא קרדיגנים של טומי הילפיגר ב־649 שקלים, ו... תתכוננו לזה: ברשת פקטורי 54 אפשר להשיג קרדיגן של מיסוני ב־2,990 שקלים. פתאום נהיה לנו קר.

MANGO מחיר: 249.9 ש'

LOVE&LIBBY מחיר: 270 ש'

ASOS מחיר: 271 ש'

אינטימה מחיר: 199.9 ש'

H&O מחיר: 79.9 ש'

טומי הילפיגר מחיר: 649 ש'

ג'אמפ מחיר: 259.9 ש'

H&M מחיר: 59.9 ש'

תמנון מחיר: 79.9 ש'

מיסוני (FACTORY 54). מחיר: 2,990 ש'

צילומים: אודי דגן, אלעד חיזקי, הנס מוריץ, ולרי בלקינג, טל טרי, יוהאן סנזי, קמילה סימון, רועי בלנק, שי נייבורג, שרבן לופו, יח"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר