שתף קטע נבחר

דרא"מ: ארגנטינה וברזיל כבר בלחץ

שתי הנבחרות הגדולות ביבשת ינסו להתאושש מההפסדים במחזור הפתיחה במוקדמות המונדיאל. ארגנטינה הפצועה תתארח (03:00) אצל פרגוואי למשחק לא פשוט, ברזיל חייבת שלוש נקודות בבית מול ונצואלה (04:00)

ההפסדים של ארגנטינה וברזיל במחזור הראשון של מוקדמות מונדיאל 2018 בבית הדרום אמריקאי, הכניסו ללחץ את שתי הנבחרות. הלילה (בין שלישי לרביעי) תהיה להן אפשרות לתקן, כאשר ארגנטינה תתארח (03:00) אצל פרגוואי למשחק לא פשוט, בעוד ברזיל תשחק (04:00) בביתה מול ונצואלה.

 

הצרות של מאמן "הסלקסיון", טאטה מרטינו, החלו עוד בהפסד הביתי 2:0 לאקוודור בשבוע שעבר, כאשר סרחיו אגוארו נפצע, אבל מאז הוא איבד גם את לוקאס ביגליה (פצוע) ואת אסקייל גראיי (הפך לאב).

 

קרלוס טבס. עליו ארגנטינה יכולה לבנות? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קרלוס טבס. עליו ארגנטינה יכולה לבנות?(צילום: רויטרס)

 

במשחק הלילה באסונסיון קרלוס טבס צפוי לפתוח כחלוץ המוביל, למרות שהודה בימים האחרונים כי הוא מעדיף לשחק כחלוץ שני ולא בתור "9". תוסיפו לכך את העובדה

שכבר ארבע שנים הוא לא כבש במדים הלאומיים, ותבינו למה ארגנטינה מודאגת, בטח כאשר היא מגיעה לפרגוואי ללא ליונל מסי הפצוע.

 

אצל היריבה השנואה, ברזיל, המצב לא טוב בהרבה. אחרי ה-2:0 לצ'ילה במחזור הפתיחה, דונגה שוב ספג ביקורות נוקבות על הזימונים שלו וההופעה של שחקניו. "הנבחרת הזו כבר הוכיחה שהיא מסוגלת לשחק טוב", אמר מאמן הסלסאו לקראת המשחק, "נהיה חייבים להיות מרוכזים". ונצואלה נוצחה בביתה 1:0 על ידי פרגוואי במחזור הפתיחה והפסד נוסף ירחיק אותה כבר עתה מהמאבק על ארבעת המקומות הראשונים.

 

דונגה. שומר על מצב רוח טוב (צילום: AP) (צילום: AP)
דונגה. שומר על מצב רוח טוב(צילום: AP)

 

משחק מסקרן נוסף ייערך במונטבידאו, שם אורווגאי תארח (02:00) את קולומביה למפגש בין שתיים מהמועמדות המובילות לסיים באחד מהמקומות שמוליכים למונדיאל ברוסיה. אקוודור, שהדהימה עם 0:2 בבואנוס איירס, תקווה לשמור על המאזן המושלם כשתשחק בקיטו (24:00) מול בוליביה. במשחק נוסף: פרו - צ'ילה (05:15).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים