שתף קטע נבחר

ריאל: "וירוס פיפ"א" היכה גם בלוקה מודריץ'

הקשר נפצע בניצחון של קרואטיה על בולגריה, יחמיץ את המשחק מול לבאנטה בשבת וייתכן שלא יהיה כשיר גם למפגש מול פ.ס.ז' בליגת האלופות

בסוף השבוע התבשרה ריאל מדריד כי קארים בנזמה נפצע במשחק של נבחרת צרפת מול ארמניה וייעדר שלושה שבועות. היום (א') התברר כי החלוץ הוא לא היחיד שנפגע מ"וירוס פיפ"א" (שחקנים שנפצעים במהלך פגרת הנבחרות) אחרי שנודע כי גם לוקה מודריץ' ישוב לבירה הספרדית עם פציעה.

 

הקשר הקרואטי שיחק אמש מחצית ב-0:3 הביתי על בולגריה במסגרת מוקדמות יורו 2016, אבל כבר בהפסקה הוחלף בגלל שחש כאבים ברגלו הימנית. אחרי שעבר הבוקר בדיקות התברר כי הוא סובל מבצקת ברגלו הימנית, מה שיגרום לו להפסיד את המשחק מול מלטה ביום שלישי.

 

לוקה מודריץ' מול בולגריה. יחזור למדריד מוקדם מהצפוי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לוקה מודריץ' מול בולגריה. יחזור למדריד מוקדם מהצפוי(צילום: רויטרס)

 

מודריץ' צפוי לחזור למדריד על מנת לטפל ברגלו, אולם כבר עכשיו נראה שהוא ייעדר מהמשחק מול לבאנטה בשבת הקרובה. ייתכן כי הקשר לא יהיה כשיר גם למשחק מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות,

מפגש ממנו ייעדר גם חאמס רודריגס שעדיין לא החלים מפציעתו.

 

אגב, הבלאנקוס העדיפו כי גארת' בייל יחזור למדריד כבר עתה אחרי שנבחרת וויילס עשתה היסטוריה ועלתה ליורו, אבל הוא הבהיר שלא יחמיץ את החגיגה הגדולה שצפויה בקרדיף מול אנדורה ביום שלישי. "כל העולם יודע עד כמה ההצלחה של וויילס חשובה לי", אמר בייל אמש, "אגיד למנג'ר כריס קולמן שאני רוצה לשחק. עבדנו קשה בשביל ההעפלה ליורו וזה הזמן שלנו ליהנות מההישג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים