שתף קטע נבחר

קולמן: "פעם ראשונה שאני שמח אחרי הפסד"

מאמן נבחרת וויילס שהבטיחה את מקומה ביורו 2016, לא יכל להסתיר את האושר למרות ה-2:0 לבוסניה: "יהיה מרושע מצידי לא לתת להם לשתות כמה בירות". בייל: "אנחנו לא מתכוונים להסתפק בזה"

"זה מוזר, אף פעם לא הייתי כל כך שמח אחרי הפסד 2:0", כך נשמע מאמן נבחרת וויילס, כריס קולמן, אחרי שנבחרתו העפילה ליורו 2016, למרות שהפסידה 2:0 לבוסניה בזניצה. "כשהתכוונתי לרדת לחדר ההלבשה, ראיתי את האוהדים שלנו שרים. ייקח לי כמה ימים לעכל את זה כי חיכינו לזה כל כך הרבה זמן".

 

"גם כילד וכאוהד הנבחרת, תמיד חווינו אכזבות, אז בשבילנו, סוף סוף להצליח להגיע לשם, זה מאוד מרגש. בקריירה שלי, זה הדבר הכי גדול שאי פעם השגתי ואני לא בטוח אם משהו הולך להתעלות על זה בעתיד", הוסיף קולמן. "יש לנו משחק ביום שלישי, אבל זה יהיה די מרושע מבחינתי אם לא אתן לשחקנים לשתות כמה בירות".

 

"ההפסד השמח בקריירה שלי". קולמן (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"ההפסד השמח בקריירה שלי". קולמן(צילום: רויטרס)

כוכב הנבחרת, גארת' בייל, שרק חזר מהפציעה שהשביתה אותו לשלושה שבועות, אמר: "זה כנראה ההפסד הכי טוב בקריירה שלי. זה היה משחק קשה, אבל בסוף של יום, הכי חשוב שעלינו וכמו שאפשר לראות, כולם מאוד שמחים".

 

בייל המשיך ולא יכל להסתיר את האושר שלו: "זה כנראה בצמרת של כל הדברים שהשגתי בקריירה שלי. זה היה אחד מהחלומות שלי בתור ילד וזה חלום של שחקן להיות חלק מטורניר גדול. ההגעה לשם היא אמנם חלום, אבל אנחנו לא עוצרים פה, אנחנו חייבים להגיע לשם ולעשות את המקסימום בצרפת".

 

"אנחנו לא מתכוונים לעצור כאן". בייל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"אנחנו לא מתכוונים לעצור כאן". בייל(צילום: רויטרס)

 

בהולנד, שנשארה בחיים בזכות ניצחון 1:2 על קזחסטן, אבל בגלל הניצחון של טורקיה 0:2 בצ'כיה הסיכויים להעפיל לפלייאוף פחתו משמעותית, היו תחושות מעורבות.

 

מאמן הנבחרת, דני בלינד, התלונן בעיקר על הפציעות של הסגל שלו, אולי כהקדמה לכישלון המסתמן של האורנג' בקמפיין הנוכחי: "זה נראה כאילו שום דבר שקורה כבר לא הגיוני. זה הופך לבעיה גדולה מאוד. קודם הייתה הפציעה של ג'ספר (סיליסן) כבר בחימום ואחר כך גם טים (קרול) נפצע. זאת נראית פציעה קשה. חסרים לנו עכשיו בערך 15 שחקנים".

 


 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
כריס קולמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים