שתף קטע נבחר

פארמר: "אנחנו משתפרים, צסק"א תהיה מבחן אמיתי"

אחרי ה-65:89 על קריית גת, גארד מכבי תל אביב מתכונן ליורוליג: "מתרגש להגיע לשם". בראיין רנדל: "היה חשוב לנו להיראות טוב במשחק הפתיחה, הגנתית לא עשינו את מה שהיינו צריכים". פבראני עדיין בספק לצסק"א, אמבקווה צפוי להיות כשיר. צפו בתקציר

מכבי תל-אביב פתחה אמש (ש') ברגל ימין את עונת ליגת ווינר סל, כשדילגה בקלילות מעל העולה החדשה מכבי קריית-גת, 65:89. חמישה שחקנים צהובים קלעו בדאבל פיגרס, ומעל כולם בלט טיילור רוצ'סטי, שסיים עם 14 נקודות. ביום רביעי ייצאו הצהובים לרוסיה, לקראת משחק הפתיחה של עונת היורוליג מול צסק"א מוסקבה.

 

 

ג'ורדן פארמר המתקאמבק, שקלע שש נקודות והוסיף ארבעה אסיסטים, אמר בתום המשחק: "טוב שסיימנו את משחק הפתיחה עם ניצחון, הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק. עכשיו נתכונן למשחק היורוליג מול צסק"א, זו התמודדות גדולה. אנחנו מתרגשים להגיע לשם וזה יהיה מבחן רציני עבורנו והזדמנות לראות איפה אנחנו עומדים. אני לא חושב על עצמי ורוצה שנצליח לעשות את העבודה שלנו ולנצח".

 

בראיין רנדל, שקלע 13 נקודות, הוסיף: "היה חשוב לנו להיראות טוב במשחק הראשון, זה יכול להשפיע גם על המשך העונה. בכל משחק מישהו אחר יכול לבלוט במשחק, אתמול אני בלטתי ובפעם הבאה זה יהיה מישהו אחר". מנגד, הדגיש רנדל נקודה קצת פחות חיובית ממשחק הפתיחה: "היו לנו רגעים טובים במשחק, אבל הגנתית לא עשינו את מה שהיינו צרכים לעשות".

 

מי שעוד בלט אמש הוא איתי שגב, שחזר לקבוצה אחרי שהושאל בעונה החולפת לגלבוע-גליל. שגב סיים עם תשע נקודות וארבעה ריבאונדים ב-20 דקות, ואף זכה למחמאות בסיום המשחק מהמאמן גיא גודס.

 

פתחו ברגל ימין. שחקני מכבי ת"א חוגגים ניצחון (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
פתחו ברגל ימין. שחקני מכבי ת"א חוגגים ניצחון(צילום: יאיר שגיא)
 

 

הקבוצה תחזור ארצה מיד לאחר המשחק מול צסק"א. ויטור פבראני חזר מברזיל והצטרף לקבוצה, אבל עדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק. טרבור אמבקווה, שנפגע בעינו במהלך אחד האימונים ונעדר מהמשחק אמש, יעבור בדיקת עיניים אך צפוי לעמוד לרשותו של גודס.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
שחקני מכבי ת"א
צילום: יאיר שגיא
מומלצים