שתף קטע נבחר

פרננדז המליץ: בלם מצרפת למבחנים בב"ש

חביב באלדה מקבוצת ריימס, שחקן נבחרת גינאה, הגיע להתרשמות בהמלצת המנג'ר לשעבר של בית"ר. גם חלוץ נבחרת זימבבואה נחת במחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה. אשדוד הפסידה לושאש בהונגריה: "אימון טוב"

למי שחשב אחרת, גיא עזורי ולואיס פרננדז נשארו חברים טובים עוד מהימים בהם המנג'ר הצרפתי אימן את בית"ר בעוד הישראלי שימש כעוזרו. עזורי, שמדריך כיום את הפועל באר שבע, השתמש בפרננדז על מנת להנחית במחנה האימונים של קבוצתו את בלם נבחרת גינאה.

 

המדובר הוא בחביב באלדה, ששיחק בארבע העונות האחרונות בקבוצת ריימס מהליגה הצרפתית השנייה. באלדה נחשב לבלם יציב, שגם רשם שלוש הופעות בנבחרת גינאה, ואם ירשים ישחק לצד דנילו מוריירה הברזילאי, שכבר חתם בב"ש עוד לפני היציאה למחנה. באלדה אגב, זכה להמלצה חמה מצידו של פרננדז.

 

גם חלוץ נבחרת זימבבואה, ג'וזף נגווניה (28), נבחן היום וכמו באלדה, ישותף במשחק האימון שצפוי ביום ד' לקבוצה מול קיל מהליגה הגרמנית השלישית. החלוץ שהוחלף על ידי פיני בלילי באנטליספור, התפרסם בעיקר בליגת ה-MLS בארה"ב, שם שיחק במדי ל.א. גלאקסי, יוסטון וקולומבוס.


עזורי, עדיין שומר על קשר עם פרננדז (רועי עידן)

 

במועדון עדיין לא הצליחו לקדם את עסקת איליה יבוריאן, אך במידה ונווניה ירשים, תרד הקבוצה באופן סופי מחלוץ מכבי תל אביב.

 

אשדוד הפסידה לושאש בהונגריה: "אימון טוב"

מ.ס. אשדוד הפסידה הערב 1:0 לושאש במחנה האימונים אותו מקיימים חניכיו של יוסי מזרחי בהונגריה. ושאש בודפשט, שסיימה את השנה החולפת במקום העשירי בליגה המקומית, תפתח את העונה החדשה כבר בשבת הקרובה ונראתה מעט בשלה יותר לאורך המשחק.

 

המאמן מזרחי ניסה מספר הרכבים, כשבהתחלה פתח עם הגנה בראשותם של כריסטיאן גונסאלס, אדיר טובול ואורי אוזן ומאוחר יותר שילב גם את עידן

ויצמן, דמיטאר מקרייב ועידן שריקי בהתקפה. גם ברק בדש, ניר נחום, דוד רביבו, משה אוחיון, ברוך דגו ואחרים שיחקו טוב, אשדוד הגיעה למספר מצבים קורצים.

 

"הגיעו לנו לפחות שלושה פנדלים, כך שהשופטים קיפחו אותנו", אמר המנכ"ל רפי נידם. "אבל בסך הכל היה משחק קצבי וטוב, כך שאין לנו על מה להתלונן". מזרחי הוסיף: "היה אימון טוב. ראיתי מה שרציתי לראות, אבל עדיין יש לנו הרבה עבודה".

 

במשחק נבחנו שלושה שחקנים זרים, אך רק אחד מהם, לאונרדו סיאוטיו הברזילאי, הרשים. סיאוטיו יכול לשחק כמעט בכל תפקידי הקישור והוכיח ניידות ומשחק חכם. קשר ברזילאי אחר, פליפה ארמלו, צפוי לנחות בהונגריה ביממה הקרובה וייבחן גם הוא בשורות המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים