שתף קטע נבחר

איציק קורנפיין: "מרגיש כמו אבא שנולד לו ילד"

ראשי בית"ר ירושלים כינסו מסיבת עיתונאים לאחר ההסכם עם הבקרה, היו"ר הבהיר: "אף אחד לא יכול לעקל את כספי בית"ר". אגייאר: "עם בית"ר העתיד של העיר ירושלים יהיה טוב יותר". המאמן החדש/ישן, יצחק שום: "חיכיתי לרגע הזה"

מתחילים לעבוד. לאחר יממה ארוכה ומעניינת, כינסו הערב (ג') ראשי בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים, בה נכחו יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, איש העסקים, גומא אגייאר, מאמנה החדש/ישן, יצחק שום, עוזר המאמן החדש, דוד אמסלם וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

 

 

זאת לאחר שבמהלך הבוקר התקיימה פגישה מכרעת בין ראשי הקבוצה, יועציה המשפטיים של ההתאחדות לכדורגל ויו"ר הרשות לבקרת תקציבים, עופר אורליצקי, בה הושג הסכם שיאפשר את המשך פעילות הקבוצה בעונה הבאה. במסגרת ההסכם יעביר אגייאר סכום של כ-4 מיליון דולר לקבוצה. איש העסקים היהודי אמר ל-ynet באותו הנושא: "זה סכום לא סופי שעוד עשוי להשתנות. ההעברה תתבצע כבר מחר".

 

במסיבת העיתונאים אמר אגייאר: "היום זה יום מיוחד עבור המועדון ובשבילי. אני רוצה להודות לכל האנשים שסייעו למהלך הזה. גם לגאידמק שאיפשר את ביצוע העסקה. הלחץ עובר עכשיו ממני לאנשים שצריכים לבנות את הקבוצה. אני לא ממש מעודכן במה שקורה, אני רק יודע שזה חשוב לעיר ולאוהדים שתהיה בית"ר. זה חשוב גם לספורט במדינת ישראל".

 

אגייאר הוסיף: "ירושלים היא העתיד של מדינת ישראל ועם קבוצה כמו בית"ר העתיד יהיה טוב יותר. אני מאמין שאם משחקי הליגה לא ישוחקו בשבת, כולם ירוויחו. אני מאוד אוהב כדורגל. לא הופעתי משום מקום והחלטתי לרכוש את הקבוצה. אני עוד לא יודע אם אהיה הבעלים. לא אהיה מעורב בעניינים המקצועיים, אהיה יותר כמו אוהד. כרגע הציפיות שלי הן להעמיד קבוצה טובה. בעונה הבאה אולי יהיו ציפיות אחרות, אבל כרגע חשוב למצוא פיתרון קבוע למצב".


גומא אגייאר. "זה יום מיוחד עבור המועדון ובשבילי" (צילום: אלי מנדלבאום)

 

קורנפיין: "זה הזמן של אוהדי בית"ר לסייע"

קורנפיין התרגש: "אני מרגיש כמו אבא שנולד לו ילד. עברנו הרבה רגעים של סף יאוש, אבל הרגע הזה הוא מיוחד. אני רוצה להגיד תודה לגאידמק, שהיה מעורב בכל שלב. היה חשוב לו לראות את בית"ר מגיעה לידיים חדשות. היום הזה הביא להרבה אנשים הרבה נחת. אבירם ברוכיאן, אם יישאר, יהיה הקפטן החדש של הקבוצה. זה הזמן של אוהדי בית"ר לקנות מנויים, להגיע לעודד. אנחנו צריכים כל סיוע אפשרי. בנינו תקציב שיהיה לנו קשה לעמוד בו ונצטרך כל עזרה". 

 

היו"ר הוסיף: "מהרגע הראשון היה חיבור מצוין עם גומא. יש לו אג'נדה מצוינת לעיר ירושלים. ההשקעה העצומה שלו היא לטובת תושבי העיר בלבד. היו הרבה אנשים שעזרו לי בהתנדבות. חשוב לי להודות גם לראובן עטר על התקופה בה הוא עבד בקבוצה. נכונה לנו הרבה עבודה, אבל אם עברנו את הקשיים הקלים נעבור גם את מה שנותר. לא אתייחס לשאלה מי הבעלים, אומר רק שאף אחד לא יכול היום לעקל את הכספים של בית"ר. יש אנשים שמערימים קשיים על התהליך, אך יש לנו יעוץ משפטי צמוד".  


ניר ברקת. "אגייאר הביע נכונות מהפעם הראשונה" (צילום: אלי מנדלבאום) 

 

שום אמר: "חיכיתי לרגע הזה לחזור לאוהדים הנפלאים של בית"ר. ההנאה שלנו תהיה שאתם תהנו מהקבוצה. אנחנו לא באים כאנדרדוג, לא משנה מה

התקציב, השחקנים שישנם וכל העיר שמאחוריה, יכולים להוביל את הקבוצה לאליפות. היתה לי פגישה עם איציק לפני חודש ושמרנו ביננו את תוכנה. מאותו הרגע ידעתי שאהיה בבית"ר. הכסף חשוב במקום שאתה לא רוצה להיות. במקום שאתה רוצה להיות, זה פחות חשוב. אני שמח שדוד אמסלם יהיה לצידי".

 

אמסלם: "אוהדי בית"ר יכולים להיות גאים"

עוזר המאמן החדש, אמסלם: "זה כבוד גדול מאוד עבורי להמשיך לעבוד במועדון הזה. זה חלום עבורי, מקווה שלא אתבלבל כשאכנס מחר לבית וגן. אני רוצה להודות לכל אלה שעזרו להשלים את העסקה. זה יום שמח עבור הקהל שלנו. הם יכולים להיות גאים. נעשה הכל כדי שהקבוצה הזו תישאר בצמרת". 

 

ראש עיריית ירושלים בירך: "מזל טוב על השלב החדש שנכנס המועדון. אני רוצה להודות לארקדי גאידמק על האופן שבו הוא העביר את הקבוצה. מגיעות גם מילים חמות לאיציק קורנפיין, שפעל רבות כדי לקדם את האינטרסים של הקבוצה. על גומא אגייאר אני רוצה להגיד שמהפעם הראשונה שפגשתי אותו הוא הביע נכונות לסייע לקבוצה".

 

בהתאחדות קיבלו את האירועים האחרונים בתחושת הקלה. "אנחנו שמחים שמועדון גדול כמו בית"ר יוכל לפתוח את העונה כמו שצריך", אמר גורם בהתאחדות. "כל מי שאמר שההתאחדות רוצה רק להרע לבית"ר התבדה. ברגע שהיינו יכולים לעזור לקבוצה עשינו את זה בשמחה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קורנפיין במסיבת העיתונאים
צילום: אלי מנדלבאום
מומלצים