שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: קשר נבחרת סלובניה ייבחן

אנדריי קומאץ' ינחת מחר בהולנד וינסה להרשים את אבי נמני במהלך מחנה האימונים. תמיר כחלון לאוהדים הצהובים: "מגיעה לכם נחת". איליה יבוריאן בדרך החוצה

תמיר כחלון הוא שחקן מכבי תל אביב, כך נקבע אתמול (ב') עם תום הבוררות שהגיש השחקן נגד הקבוצה. כחלון לא היה מעוניין לחזור אל קבוצת האם שלו והעדיף להישאר בבני יהודה, אולם נכון לעכשיו נראה כי לא יהיה לו מנוס והוא ישוב למדים הצהובים. כבר אתמול התבקש כחלון לעלות על טיסה להולנד ולהצטרף למחנה האימונים.

 

 

על הקשר נאסר לפנות לוועדה למעמד השחקן ובמכבי הבהירו כי תג המחיר שלו יעמוד על חצי מיליון דולר, מה שיקשה עליו למצוא קבוצה. בינתיים, אוהדי הקבוצה, שקיללו את כחלון נמרצות במשחק האחרון של מכבי ת"א מול בני יהודה בעונה שעברה, מנסים לפייס את השחקן.

 

מאתמול מציפים האוהדים את כחלון בטלפונים והודעות, תוך שהם מבהירים לו: "מכבי זו אימפריה, זה כבוד לשחק במועדון הזה. האוהדים מעריכים ואוהבים אותך, יש לך השנה את ההזדמנות הכי טובה להוכיח את היכולות שלך".

 

כחלון עצמו, שאמר אתמול ל-ynet כי הוא "צריך זמן לחשוב לפני שיגיב", אמר לאוהדים: "תודה רבה על התמיכה, אני מעריך ואוהב אותכם אבל בעצמי עדיין לא יודע מה קורה. אני רוצה שיהיה רק טוב במכבי, לקהל גדול כמוכם מגיעה נחת".


איליה יבוריאן. לא שותף מול מנסיאספור (צילום: אלי אלגרט) 

 

בזמן שכחלון מתקרב לקבוצה מי שבדרך לעשות את הכיוון ההפוך הוא החלוץ איליה יבוריאן, שלא שותף אתמול במשחק האימון מול מנסיאספור. יבוריאן, שמבוקש על ידי מספר קבוצות בליגה העל, לא פתח גם במשחק האימון מול פ.צ. איינדהובן בשבת האחרונה ונראה כי הוא נמצא בדרכו להפועל באר שבע.

 

החלוץ, שנפגש עם ראשי באר שבע בשבוע שעבר, מעוניין לעזוב את הקבוצה של אבי נמני, שמצידה מוכנה להיפרד מכל אחד מהשחקנים הבכירים במועדון תמורת הסכום המתאים. במכבי טוענים כי ב"ש רצינית מאוד לגבי העסקה ומעריכים כי הסיכויים שהוא יעבור לבירת הנגב טובים. גם הפועל פתח תקווה התעניינה, אולם לא נראה כי תוכל לעמוד בעלויות שלו.


אריק בנאדו. עזיבה של יבוריאן, עשויה להוביל לצירופו (צילום: אלי אלגרט) 

 

עזיבתו של יבוריאן צפויה להוביל לצירופו של הבלם אריק בנאדו, אשר כפי שפורסם ב-ynet בתחילת השבוע, עדיין נמצא בתכניות של הצהובים. עם זאת, במכבי עדיין ממתינים לאישור של הבעלים אלכס שניידר לצרף את הבלם הוותיק, ובינתיים המשא ומתן בין הצדדים תקוע. במקביל, מחכים בקבוצה להתפתחויות של בנאדו מול בית"ר ירושלים.

 

בינתיים, הצהובים ממשיכים להתאמן במסגרת מחנה האימונים במירלו, כאשר מחר תקיים הקבוצה את משחק האימון השלישי שלה מול לוקרן הבלגית. קשר נבחרת סלובניה, אנדריי קומאץ', אמור לנחות מחר למבחנים בקבוצה.

 

אוהדי הקבוצה שוחחו עם המנכ"ל עוזי שעיה, שביקש מהם לתמוך בשחקני הבית ובתהליך ההצערה שעוברת הקבוצה. האוהדים החליטו להיענות לבקשתו של שעיה ואמרו: "עוזי הוא איש נדיר בהנהלת מכבי ת"א. היחיד שאפשר להזדהות עמו".


אוהדי מכבי תל אביב. "התאכזבנו ממחירי המנויים" (צילום: אלי אלגרט)

 

ארגון האולטראס חוזר לשער 11 

אחרי שבעונה שעברה נדדו לשער 8 בעקבות מלחמת הארגונים מול ארגון 'השחקן ה-12', היום הודיעו ראשי ארגון האולטראס כי בעונה הקרובה הם יחזרו לשבת בשער 11, הממוקם מאחורי השער. כידוע, ארגון 'השחקן ה-12' מחרים את משחקי הקבוצה עוד מתום העונה שעברה, ואף החרים את אימון הפתיחה של הצהובים. נכון לעכשיו, מאיים הארגון בחרם מנויים ואף לא ברור האם הוא ימשיך להתקיים.

 

בארגון האולטראס לא מתכוונים לחכות להחלטה של היריבים ליציע וכבר הודיעו כי יתפסו את מקומם בשער 11. את הסיבות פרסמו מנהלי הארגון - איתי אלחנתי, מרק ורמן ואלמוג אבשלומוב באתרם הרשמי והסבירו: "כמו בכל עונה, אנחנו מגיעים מוכנים ורעבים לתמוך בקבוצה ולדחוף אותה קדימה. כולנו חיכינו לשמוע את מחירי המנויים וכמו בכל שנה התאכזבנו לראות שעדיין, למרות העובדה שאין חיזוק משמעותי וכל הבעיות שמסביב, המחירים הם מהיקרים שבין קבוצות הצמרת".

 

עוד נכתב: "נוכחנו לדעת שלהנהלת הקבוצה אין עניין בלהוזיל את עלויות שער 8 על מנת לפתוח אותו לקהל שלם של ילדים שרוצים לבוא ולצבוע את השער בצבעי צהוב כחול, וזאת למרות בקשתנו החוזרות ונשנות. בעקבות הסיבות האלו ובעקבות המסקנה שהגענו אליה שבמצב הקיים נוכל לתת את התמיכה הגדולה והיעילה ביותר משער 11, החלטנו כארגון לחזור הביתה".


פורסם לראשונה 21/07/2009 16:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אנדריי קומאץ'
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים