10 הרוגים באירוע ירי בקמפוס בארה"ב

10 בני אדם נהרגו וכ-7 אחרים נפצעו בדרגות פציעה שונות באירוע ירי בקמפוס לימודים באורוגון - ארצות הברית. היורה, צעיר שזהותו טרם ברורה, נורה בחילופי אש עם המשטרה המקומית ונהרג (עולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

10 הרוגים באירוע ירי באורגון: בשעה האחרונה (חמישי) מדווחים כלי התקשורת בארה"ב על עשרה בני אדם שנהרגו וכשבעה אחרים שנפצעו בדרגות פציעה שונות באירוע ירי בקמפוס הקולג' הקהילתי 'אומפקואה' שבארוגון ארצות הברית. על פי הדיווחים, החשוד בירי, צעיר כבן 20 שזהותו טרם ברורה, נורה ונהרג בחילופי אש עם כוחות המשטרה המקומיים.

על פי העדויות מהמקום, הצעיר נכנס לקמפוס הקולג' בסוף יום הלימודים כשהוא פותח בירי לעבר עשרות התלמידים וצוות ההוראה ששהה במקום ותכננו לצאת מהמקום בסוף יום הלימודים. לדברי עדי ראייה, היורה שאל את הנוכחים מהי דתם לפני שפתח באש.

כאמור, 10 בני אדם נהרגו במתקפת הירי, וכשבעה אחרים נפצעו בדרגות פציעה שונות, חלקם בניסיון להימלט מזירת הרצח.

בתחילה דווח כי היורה נעצר בחיים, אך לאחר מכן התברר כי הוא נורה ונהרג במהלך חילופי אש עם כוחות המשטרה. המניעים לטבח המחריד טרם התבררו נכון לשעה זו.

נשיא ארה"ב ברק אובמה התייחס לאירוע וקרא להגביל את השימוש בנשק. במסיבת עיתונאים שקיים בבית הלבן אמר אובמה: "כפי שאמרתי רק לפני כמה חודשים ובכל פעם שאנו רואים מקרים של ירי המוני, התפילות שאנו שולחים למשפחות הקורבנות אינן מספיקות. אנו המדינה המפותחת היחידה בעולם שבה מתקיימים אירועים כאלה כל כמה חודשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר