שתף קטע נבחר

לצידו של מסי באימון בארסה: גיא אסולין

הקשר הישראלי בן ה-18 ערך אימון בכורה עם הקבוצה הבוגרת של ברצלונה, עשוי ליטול חלק במשחקי ההכנה של אלופת אירופה מול טוטנהאם ואל אהלי

בליגה של הגדולים באמת. גיא אסולין חיכה לרגע הזה מאז הגיע לספרד. הקשר הישראלי בן ה-18 ערך אימון בכורה במדי הקבוצה הבוגרת של ברצלונה.

 

כזכור, בשבוע שעבר קיבל לידיו אסולין את הדרכון הספרדי המיוחל שעזר לו לזכות בזימון מפפ גווארדיולה, מאמן בארסה. בחודשים האחרונים נמשך תהליך קבלת הדרכון מעבר למצופה, מה שהעלה את החשש כי אסולין ימשיך להיחשב כזר ולכן יישאר בקבוצת הבת של המועדון. הסוף, כאמור, עבור הישראלי היה מתוק במיוחד.


גווארדיולה צופה בביצועים של גיא אסולין (צילום: רויטרס)

 

כעת, לאחר שהצליח להתברג לסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת, אסולין אף עשוי לקבל דקות על כר הדשא בצמד משחקי ההכנה הקרובים של אלופת אירופה (שידורים ישירים החל מיום שישי בספורט 2). ב-24 לחודש תתמודד בארסה מול טוטנהאם, יומיים לאחר מכן תתמודד מול אל אהלי המצרית.

 

גווארדיולה: "נצא נשכרים מעזיבת אטו"

ללא קשר לאימון בלונדון, גווארדיולה שבר את השתיקה והתייחס לראשונה לעזיבה הצפויה של סמואל אטו, שיחליף קבוצות עם זלטאן איברהימוביץ' מאינטר.


אסולין (במרכז) מחייך באימון הבכורה שלו בבארסה (צילום: רויטרס)

 

"אני חושב שהקבוצה תצא נשכרת מהעזיבה של אטו", אמר מאמן אלופת אירופה וספרד, "יכול להיות שאני טועה, אבל אני פה בשביל לקחת החלטות כאלו. אחרי העונה הנפלאה שהיתה לנו היה חייב לבוא שינוי בסגל. לקחתי את ההחלטה הזו מניסיוני כשחקן".

 

גווארדיולה סירב לפרט את הסיבות שהובילו אותו להחלטה והסכים רק לומר: "אני לא נמצא כאן כדי לשנות את האופי של השחקנים, אבל זו כן סמכותי לקבוע מי יהיו השחקנים שיהיו חלק מהסגל שלי בעונה הבאה. אני יכול רק להעריך את מה שסמואל עשה עבור ברצלונה, אבל ההרגשה שלי היא שאחרי עונה כזו, חייבים לבוא שינויים וההחלטה הזו טובה למועדון".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
אסולין ומסי באימון
צילום: AP
מומלצים