שתף קטע נבחר

אחרי 3 חודשים: רונאלדיניו עזב את פלומיננזה

הכוכב הברזילאי הוותיק (35) נפרד מהמועדון אחרי שלא כבש ולא בישל ב-9 משחקים בו: "הסתיים קשר עסקי, אבל לא קשר חשוב אותו בנינו בכבוד, הפכתם למשפחה שלי". כעת הוא עשוי לפרוש מכדורגל

רונאלדיניו שוב לא החזיק מעמד הרבה זמן. פלומיננזה הודיעה היום (ג') על שיחרורו של הכוכב הברזילאי הוותיק (35) אשר הספיק לשחק בקבוצה 9 משחקים בלבד. השחקן ביקש להשתחרר מחוזהו במועדון מהליגה השניה בברזיל, נענה בחיוב וכעת עשוי להודיע על פרישה מכדורגל. זאת, אחרי שהוא לא כבש ולא בישל בכל התקופה הקצרה בה שיחק בקבוצה.

 

 

אסיס, אחיו וסוכנו של רונאלדיניו, אישר שהשחקן ביקש להשתחרר, אבל לא פירט לגבי הסיבה לכך והמועדון אישר שהצדדים הגיעו להסכמה. רונאלדיניו עצמו טען שמדובר בסיבות אישיות. כזכור, השחקן שנחשב לטוב בעולם לפני 10 שנים הצטרף לקבוצה לפני שלושה חודשים אחרי שעזב את קררטרו המקסיקנית.

 

 

"היה לי הכבוד ללבוש את החולצה של פלומיננזה". רונאלדיניו (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
"היה לי הכבוד ללבוש את החולצה של פלומיננזה". רונאלדיניו(צילום: gettyimages)

 

בהודעה שרשם בטוויטר כתב רונאלדיניו: "אני מודה לכל החבר'ה של פלומיננזה, אני עוזב את המועדון הגדול הזה". בהודעה בפיייסבוק הוא רשם: "לנשיא המועדון, חברי ההנהלה, לשחקנים וכל אנשי פלומיננזה – היה לי את הכבוד ללבוש את החולצה של הקבוצה. אנחנו מודיעים היום על סיומו של קשר עסקי, אבל לא על סיומו של קשר חשוב, אותו בנינו בכבוד וכנות אמיתיים. אני שולח לכם את אהבתי, הפכתם למשפחה שלי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים