שתף קטע נבחר

"הפועל רעננה תמיד עושה לנו חיים קשים"

לאחר התיקו בשבוע שעבר מול מכבי נתניה, עירוני ק"ש תארח מחר (ש', 19:00) את הקבוצה של חיים סילבס, כשסגנית האלופה תנסה להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה. דין מימוני ואור אוסטוינד אמורים לקבל את המקום ב-11 של חסארמה

לאחר התיקו מול מכבי נתניה בשבוע שעבר, עירוני ק"ש תארח מחר (ש', 19:00) את הפועל רעננה והקבוצה של סאלח חסארמה תנסה להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה.

 

ק"ש תגיע למשחק ללא קאסיו פרננדס שהורחק בשבוע שעבר ואת מקומו יתפוס דין מימוני, שיפתח לצד לואיס גוטיירס שעושה סימנים של יציבות. חסארמה צפוי לתת צ'אנס לאור אוסטוינד שאמור לעלות ב-11 במקום רועי שוקרני.

 

בשורות סגנית האלופה מבינים שצפוי לה משחק קשה מול הקבוצה של חיים סילבס, שבראשית השבוע ניצחה את מכבי ת"א בבלומפילד. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "רעננה הוכיחה בתחילת השבוע עד כמה היא קבוצה טובה ומסוכנת, אין משחקים קלים בליגה שלנו. אנחנו רוצים לנצח ולשמח את הקהל שלנו. רעננה תמיד עושה לנו חיים קשים, אבל המפתחות אצלנו ואנחנו צריכים לנצח". 1000 צופים בלבד צפויים

להגיע למשחק, כשבק"ש מאוכזבים מאוד מכך שמאות בודדות של מנויים נמכרו העונה.

 

הרכב משוער: גיא חיימוב; עודד אלקיים, דין מימוני, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל; אור אוסטוינד, וובה בראון, עדן שמיר; ברונו קוניה, אופיר מזרחי, אחמד עאבד.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
סאלח חסארמה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים