יום רביעי, 29.05.2024 שעה 02:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-28 33הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ברקת: אנחנו רוצים להגשים חלומות לאוהדים שלנו

הבעלים של הפועל ב"ש התרגשה בטקס חניכת האצטדיון החדש: "שמחה שיש לנו בית חם". דנילוביץ': "אני שמח, התפקיד שלנו הוא להקים מתקנים ראויים"

|
שלום, טרנר, דנילוביץ´ וברקת (איתי כהן)
שלום, טרנר, דנילוביץ´ וברקת (איתי כהן)

רגע לפני משחק הבכורה באצטדיון טוטו-טרנר בין הפועל באר שבע למכבי חיפה הערב (שני, 20:55), נערך טקס הסרת הלוט, קביעת המזוזה וחניכת האצטדיון החדש בהשתתפות ראש העיר רוביק דנילוביץ', הבעלים של הקבוצה אלונה ברקת, שר הפנים ויקיר העיר, סילבן שלום, שרת התרבות והספורט, מירי רגב וכמובן יעקב טרנר שעל שמו קרוי האצטדיון.

אחרי אימון הראווה שכבר נערך באצטדיון בהשתתפות 4,000 אוהדים והמתנה ארוכה מאוד, ב"ש תחנוך את האצטדיון החדש עם מפגש יוקרתי מול הירוקים מהכרמל, כאשר האצטדיון צפוי להיות מלא ב-16 אלף צופים.

רוביק דנילוביץ´ (איתי כהן)
רוביק דנילוביץ´. "התפקיד שלנו הוא להקים מתקנים ראויים" (איתי כהן)
 

ראש העיר רוביק דנילוביץ', פתח את הטקס: "אני מתרגש, כילד שנולד, גדל והתחנך כאן, התרוצץ במגרשים השכונתיים וחלם להיות שחקן כדורגל. אני זוכר שבכל פעם שהיינו נכנסים לווסרמיל דרך המנהרה, קצב פעימות הלב היה מואץ והיינו מלווים בפרפרים בבטן עד שראינו את הדשא. נמצא פה חבר ילדות שלי ומנכ"ל הפועל ב"ש, אסי רחמים. יחד איתו חיכינו בכניסה לראות את השחקנים ו-וסרמיל סימל את הפשטות של העיר, מי לא זוכר שבשבת בבוקר היינו הולכים לבית הכנסת ואז לאצטדיון".

"התפקיד שלנו הוא להקים מתקנים ראויים ולתת למשוגעים לדבר ליצוק את התכנים המקצועיים. כבוד לעיר באר שבע שהאצטדיון הזה קרוי על שמו של יעקב טרנר. כולנו מנסים לגייס תרומות ולטפח עוד מיזמים. מותר וראוי שמבנים גדולים, מקומות מרכזיים ייקראו על שמם אז תודה רבה לך. הקמת האצטדיון הוא לא כוחו של איש אחד. ביחד ובאהבה מאוד גדולה של הרבה מאוד גורמים ושותפים ומגיע לכולם קרדיט תודה וברכה", הוסיף.

יעקב טרנר ורוביק דנילוביץ´ (איתי כהן)
יעקב טרנר ורוביק דנילוביץ´ (איתי כהן)
 

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הוסיפה: "אני מודה שהחגיגה הגדולה מרגשת אותי באופן אישי. אני שמחה וגאה לחלוק איתכם את הרגע הזה. החלום הפך למציאות בזכות קבוצה מיוחדת של אנשי חזון בזכותה של אלונה ברקת, ראש העיר וכולם שהשקיעו משאבים אדירים כדי להעמיד מתקנים נפלאים ברמה הגבוהה ביותר, ישר כוח לכולם. לחובבי הספורט מגיעים מגרשים שיגדילו את מגוון הפעילויות שיאפשרו חוויה ספורטיבית כי באר שבע נמצאת בליגה אחרת. האירוע הזה מבטא את החזון שלי וחזון המשרד שלי. לכולם מגיעות תשתיות איכותיות ומתקנים ברמה גבוהה". 

הבעלים, אלונה ברקת: "אנחנו מתרגשים. זה לא היה מהיר אבל האמנו שזה יקרה, כולנו מתרגשים, חלומות באמת מתגשמים ותודה על המתנה כי המועדון שלנו התקדם בהרבה מובנים. אני שמחה שיש לנו בית חם ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי כי אנחנו רוצים להגשים חלומות לאוהדים שלנו".

אלונה ברקת (איתי כהן)
אלונה ברקת (איתי כהן)
 

יעקב טרנר שעל שמו קרוי האצטדיון: "ב-1969 הגעתי לראשונה לשרת בדרום, מאז אני קשור לדרום ועשר שנים מתוכן כראש העיר. בשנות האליפות חלמנו על היום שסוף סוף הגיע. אני רוצה להודות לסילבן שלום ולמירי רגב, למפעל הטוטו והחברה הכלכלית ואנשיה שהיו אחראים לביצוע המוצלח. רוביק דנילוביץ' דחף קדימה וכל הזמן כתבתי לו שהוא הגשים חלום של רבים במדינת ישראל. שבחים לאלונה ברקת שהשתכנעה להצטרף ומאז היא איתנו כי מדברים עליה רק דברים טובים. אל תסתפקו במקומות 2-3, יש לשאוף למקום הראשון כדי שנשמע ברדיו דרום הודעה שאזלו הכרטיסים למשחק נגד צ'לסי".

יעקב טרנר (איתי כהן)
יעקב טרנר (איתי כהן)
 

שלום, טרנר ודנילוביץ´ (איתי כהן)
שלום, טרנר ודנילוביץ´ (איתי כהן)
 

שר הפנים, סילבן שלום: "היינו בווסרמיל לא רק בשבתות אלא אחרי הלימודים, ייד היינו רצים לאימון ואפילו שברתי את היד פעם כי עמדתי מאחורי השער בזמן אחד האימונים. הזיכרון של וסרמיל הוא אדיר והזכות הגדולה שנפלה בידיי כשמונתי להיות שר האוצר בשנת 2001 והציעי לי לאשר תכנית ווינר למתקני כדורגל. ראשי העיריות בנתניה פתח תקווה וחיפה נכנסו לחובות של מאות מיליונים והטוטו כבר החליט להעביר את הכסף לפרויקטים אחרים אבל החלטתי שאי אפשר לוותר על דבר כזה. תראו את החלום הזה שמתגשם כאן. אני מאושר כמי ששיחק במגרש הישן בחופש הגדול. אנחנו מאמינים ורוצים לברך בשנה טובה וגמר חתימה טובה והצלחה גדולה היום בערב".

סילבן שלום (איתי כהן)
סילבן שלום (איתי כהן)
 

מנכ"ל הטוטו, איציק לארי: "אני מתרגש לחנוך את האצטדיון החדש. אני שמח שמפת הכדורגל בישראל השתנתה והמתקנים הישנים הפכו לנוסטלגיה. הכי חשוב שגם הדרום זוכה לנציגות ברשימה המפוארת הזאת. מדובר בבית מודרני שהולם את מעמדה של באר שבע בכדורגל הישראלי. אולם הקונכייה והאצטדיון משלימים קריית ספורט נהדרת. האצטדיון הזה יכול לארח טורנירים בינלאומיים ונבחרות ישראל בכדורגל".

טקס חניכת אצטדיון טוטו-טרנר (איתי כהן)
טקס חניכת אצטדיון טוטו-טרנר (איתי כהן)
 

אצטדיון טוטו-טרנר (איתי כהן)
אצטדיון טוטו-טרנר (איתי כהן)
 
אצטדיון טוטו-טרנר (איתי כהן)
אצטדיון טוטו-טרנר (איתי כהן)
 
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */