שתף קטע נבחר

לואיס אנריקה: "החטאת פנדל לא הופכת את מסי לאנושי"

מאמן ברצלונה התייחס להופעה של הכוכב שלו ב-1:4 על לבאנטה: "הוא לא אנושי כי הוא הבקיע צמד ובישל שער נוסף". טר שטגן: "לא אשנה את סגנון המשחק שלי". צפו בתקציר

24 שעות בלבד איפשרה ברצלונה לריאל מדריד להיות בפסגת הליגה הספרדית לפני שניצחה אמש (א') 1:4 את לבאנטה וחזרה למקום הראשון. אחרי מחצית מאופסת, הגיע מרק בארטרה וכבש את הראשון, לפני שניימאר הוסיף שער וליונל מסי התכבד בצמד (וגם החטיא פנדל).

 

 

"אני שמח שיש לנו הרבה אופציות להשתמש בהן", אמר המאמן לואיס אנריקה שבחר לערוך רוטציה והעניק מנוחה ללואיס סוארס, אנדרס אינייסטה וג'ורדי אלבה, "ידענו שנשחק מול קבוצה שמתגוננת עם הרבה שחקנים וניסינו להגיע לכמה שיותר מצבי הבקעה. מסי? אם הוא מחטיא פנדל זה הופך אותו לאנושי?! לא. הוא לא אנושי כי הוא הבקיע צמד ובישל שער נוסף".

 

בארטרה, שכאמור כבש את השער הראשון, הוסיף: "כשמגיעה שסוגרת את המשחק בצורה הזו זה לא פשוט להבקיע, אבל כשכובשים את השער הראשון והמשחק נפתח,

יותר קל למצוא את הרשת. היה לי המזל לכבוש את השער הראשון, אבל חשובה יותר העבודה של כל הקבוצה. מסי? כשהוא טוב כל הקבוצה מחייכת".

 

השוער מארק אנדרה טר שטגן התייחס לשער שספגה בארסה: "לא היינו מאורגנים מספיק והיה בלבול של כל הקבוצה. הייתי צריך להיות יותר מרוכז ואני לוקח אחריות על החלק שלי בשער. השער שספגתי מול רומא? אני לא חושב על זה יותר מדי. למה שאשנה את סגנון המשחק שלי?! אמשיך לשחק כך כי אני מרוצה ממנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
ליונל מסי מול לבאנטה
צילום: AFP
מומלצים