יום שבת, 08.06.2024 שעה 08:40
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

יוקאנוביץ': אסור לנו לחשוב רק על הצ'מפיונס

מאמן מכבי ת"א ביקר את חניכיו גם בטוויטר אחרי ה-2:1 לרעננה: "לזהבי לא הייתה אנרגיה". בסביבת השחקנים קוראים למאמן להירגע. צפו בתקציר

|
טל בן חיים וטיבי מאוכזבים (יניב גונן)
טל בן חיים וטיבי מאוכזבים (יניב גונן)

"ביכולת הזאת ברור שלא ניקח את האליפות. זאת לא הרמה כדי לזכות בליגת העל. אני לגמרי מסכים עם האמירה הזאת", כך סיכם מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', את ההפסד המפתיע 2:1 להפועל רעננה אמש (ראשון). הסרבי, כהרגלו, היה מלא ביקורת כלפי שחקניו שלא סיפקו את הסחורה מול היריבה מהשרון שהנחילה לצהובים הפסד ראשון העונה בליגת העל.

"אנחנו חייבים להיות תחרותיים יותר בליגה. אסור לנו לחשוב רק על ליגת האלופות, אתמול לא עשינו מספיק כדי לנצח", צייץ בחשבון הטוויטר שלו הסרבי, שסרב להירגע.

 
 

"אי אפשר לנצח כשאתה סופג פעמיים משתי הבעיטות היחידות של היריבה", הוסיף יוקאנוביץ' שראה משחק ליגה שני ברציפות הופעה לא טובה של ערן זהבי, ושוב כשמספר 7 בצהוב לא מצליח למצוא את הרשת, מכבי ת"א לא מצליחה לנצח. "היו לנו בעיות במשחק הזה כקבוצה. ערן זהבי הבקיע לנו המון שערים, הוא נלחם, אבל לא הייתה לו מספיק אנרגיה במשחק הזה. כקבוצה, היו לנו בעיות, גם בסגל, היה לי רק שחקן זר אחד על הספסל, היו לי הרבה חיסורים בשל פציעות וזה משפיע".

רעננה היממה את מכבי ת"א וניצחה 1:2

יוקאנוביץ' ביקר את שחקניו כאשר אמירותיו היו תקיפות וברורות: "תבינו את מה שאני אומר, יש לי בקבוצה כוכבי כדורגל ישראלים גדולים, אבל לא ראיתי שום הבדל בינינו לבין היריבה. הרמה שראינו היא בלתי מתקבלת על הדעת. ניסינו, זאת לא שאלה של רצון, אלא פשוט העובדה שהצגנו יכולת לא מספקת ולא טובה וזה לא קשור למשחקים באירופה שיהיו לפנינו או אחרינו".

על ראיקוביץ' שספג שבעה שערים תוך שבוע: "לרעננה היו שתי בעיטות לשער, שתיהן נכנסו, אז מה אפשר להגיד? אני מצפה ממנו ליותר. הוא צריך לתרום יותר ממה שהוא נותן עד כה".

על יכולתו של גילי ורמוט: "אנחנו לא מסוכנים בכנפיים במשחקים האחרונים. שיחקו שם אבי (ריקן), טיטי (טל בן חיים), גילי ומיכה. בעמדה הזאת אבי מציע לנו יותר עבודה טקטית משחקנים אחרים, אבל הבעיה היא שאנחנו לא מסוכנים משם. הפסקנו להיות מסוכנים באגפים. גילי מנסה להיכנס מהאגף למרכז באופי המשחק שלו, זה מה שציפינו ממנו לעשות, הוא עשה את מה שרצינו ולא היה פחות טוב או יותר טוב ממישהו אחר בקבוצה".

ורמוט ואלברמן מאוכזבים (יניב גונן)
ורמוט ואלברמן מאוכזבים (יניב גונן)
 

"פתחנו רע מאוד את שלב הבתים של ליגת האלופות. המשכנו עם תוצאה מאוד לא טובה נגד רעננה ולפנינו שבוע קשה. המשחק נגד מכבי חיפה יהיה כמו דרבי עבורנו ונהיה חייבים לנקות את הראש ולדעת מה מצפה לנו. הליגה מסתיימת במאי, כל הנקודות חשובות, אבל קודם כל חייבים להיות תחרותיים", סיכם המאמן.

בהקשר של הביקורת של המאמן כלפי שחקניו, בסביבתם של חלק מהשחקנים לא אהבו לשמוע את אשר אמר יוקאנוביץ': "הוא פותח מול רעננה עם שלושה קשרים ובלי חלוץ ליד זהבי. למה לא לשחק עם יצחקי מההתחלה? הוא קצת מגזים עם הדברים שלו בתקשורת".

גילי ורמוט ניסה לסכם מבחינתו את המשחק: "מתחילים לשפוט מהתוצאה והפסדנו בבית לרעננה, אבל אני לא חושב שהם היו יותר טובים. לא היינו מספיק טובים אבל מה שהיה פה לא משקף הפסד. הם כבשו בשתי בעיטות. לא ניצלנו את המצבים שלנו, היינו צריכים להיות יותר מוחצים".

יוקאנוביץ´. לא חסך במילים (יניב גונן)
יוקאנוביץ´. לא חסך במילים (יניב גונן)
 

על דבריו של המאמן: "לא מתייחס יותר מדי לזה. אם הוא אמר אז הוא יודע מה הוא אמר". לשאלה האם ציפה לשחק יותר השיב: "ברור שאני רוצה לשחק ולפתוח בכל משחק. בשני המשחקים האחרונים נגד הפועל ב"ש נכנסתי והייתי טוב וזומנתי לנבחרת, נגד ק"ש נכנסתי ושיניתי את המשחק, אז כמובן שאתה רוצה להמשיך ואז נגד צ'לסי לא שיחקתי אז זה קצת לא נעים אבל כרגע זה המצב".

על יכולתו: "אין ספק שהייתי יכול להיות יותר טוב נגד רעננה, עם זאת, הכנסתי שני כדורים לשער שלא נכנסו אז לא זוכרים את זה. אני חושב שאני יכול לתרום בכל משחק. כל אחד שלא משחק רצוף אז זה לא אידיאלי בוא נגיד, אבל אני לא משתמש בזה כתירוץ. אני שמח שסיימתי 90 דקות".

יש בזה משהו מעליב או פוגע שאתה לא מקבל בכלל דקות מול צ'לסי ולפני כן מול באזל ורק בליגה סופרים חלק מהשחקנים פה? יש כאן עוד שחקנים שבסירה הזאת
"אני לא אקרא לזה פוגע. בשני המשחקים נגד הצ'כים נכנסתי ושיניתי את המשחק, ומאז לא שיחקתי נגד באזל וצ'לסי. אני מקווה שזה ישתנה".

בן חיים. לא מדבר על מאמנו (יניב גונן)
בן חיים. לא מדבר על מאמנו (יניב גונן)
 

יכול להיות שה-אובר ביקורת בתקשורת כלפיכם היא קצת לא במקום מצד יוקאנוביץ'?
"זה לא תפקידי להגיב על זה. הוא המאמן, הוא הבוס. אני לא מעוניין להגיב לזה לטוב או לרע. זה לא פוגע לשמוע אותו מדבר ככה".

מיד אחריו היה זה טל בן חיים החלוץ שהתייחס להפסד: "עשינו משחק לא טוב והפסדנו, לפני שנתיים עשינו קמפיין של ליגה אירופית, שזה אומנם לא אותו המפעל, אבל עדיין היו משחקים קשים וידענו להגיע לליגה ולנצח. הפעם ספציפית לא היינו טובים ולא ניצחנו, אבל אין לכך קשר לליגת האלופות. לא ניצחנו כי לא היינו טובים וגם זה יכול לקרות".

על דבריו של יוקאנוביץ': "לדעתי הוא לא התכוון למה שאתם חושבים. אני לא רוצה להתייחס למה שהוא אמר, מה שהוא אמר תשאלו אותו ולא אותי. לגיטימי מצידכם לנסות ולעשות סימפוזיון אבל זה לא. זה פשוט היה משחק לא טוב. מגיע כל הכבוד לרעננה אבל זה לא שהם שיחקו כדורגל מדהים. היה להם הרבה מזל, הם יצאו לשתי מתפרצות וכבשו שני שערים. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו ולהתאמן טוב כדי להגיע למשחק נגד מכבי חיפה ולעשות מה שאנחנו צריכים לעשות".

אתה מגיע הביתה אחרי המשחק, טעון, לא יפריע לך לקרוא שהמאמן אומר שטל בן חיים לא נותן תרומה ושזהבי לא היה טוב?
"אני הולך עכשיו הביתה, מעיר את הילד שלי, נותן לו לאכול, גרעפס, הולך לישון וזאת התרופה הכי טובה".

בנימה יותר רצינית הוסיף החלוץ: "לא חושב שהייתה בעיה בהכנה. פשוט עשינו משחק לא טוב. זה שהפסדנו לא אומר שאנחנו לא יותר טובים מרעננה. זה דבר שקורה בכדורגל. אף אחד לא ציפה שננצח ביום רביעי את צ'לסי, נכון? אז לא צריך לעשות מזה משהו שהוא יותר ממה שזה. ברור שאנחנו רוצים קצב צבירת נקודות יותר טוב אבל אני מבטיח שבארבעת המשחקים הקרובים נצבור יותר נקודות ממה שצברנו עד עכשיו".

הולכים לעשות עכשיו חשבון נפש בצום?
"נעשה על דברים רעים שעשינו כל השנה, לא על המשחק האחרון".

בנושא אחר, במכבי תל אביב הביעו כעס רב על צורת המשחק של הפועל רעננה וטענו: "לא ייתכן שקבוצה נופלת על הדשא מדקה 20, כל רגע נתפס שריר למישהו אחר, כל בעיטת שוער לוקחת שתי דקות ורק בדקה 78 השופט נזכר לעשות לזה סוף. פפיר נתן להם יד לבזבוזי הזמן, זה לא כדורגל".

אקס הצהובים, ברק בדש, הגיע אמש לראשונה לבלומפילד במדי הפועל רעננה ואי אפשר היה להתעלם מהתרגשותו הרבה. בדש סיפר על הרגשתו בפוסט מרגש שכתב באינסטגרם לאחר המשחק.

 
 

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */