מלחמת הכפרות

מהומה באשדוד: פעילים למען בעלי חיים מנעו קיום ה"כפרות"

פעילים למען בעלי חיים ניסו למנוע את מנהג הכפרות באשדוד, והתעמתו עם אברכים חרדים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פינו את הפעילים החילונים לאחר שהתיזו מים על התרנגולות. תיעוד (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(העימות במקום, באדיבות המצלם)

מלחמת הכפרות: מהומה פרצה הערב (ראשון) בין תושבים חרדים ברובע ג' באשדוד שביקשו לקיים את מנהג הכפרות על תרנגולים לבין פעילים למען בעלי חיים שביקשו למנוע מהם לעשות זאת.

האירוע התרחש בסמוך לתלמוד תורה של חסידות בעלזא ברחוב חטיבת הנגב בעיר, כאשר הפעילים הגיעו והחלו למחות כנגד התושבים. עד מהרה התפתח עימות בין הצדדים במהלכו התהפכו הארגזים על הכביש והאברכים ניסו לסלק פיזית את הפעילים.

לאחר מאבק קצר התערבה המשטרה בנעשה והרחיקה את הפעילים הלוחמניים כאשר השקט שב לשרור במקום.

מדוברת מרחב לכיש במשטרה נמסר: "בשעה 17:30 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על מספר אנשים שנכנסו לתוך ישיבת בעלזא ברחוב חטיבת הנגב בעיר אשדוד. ככל הנראה הם התיזו מים על התרנגולות המוצעות למכירה במתחם ובכך הפרו את הסדר הציבורי במקום".

"ניידות סיור של משטרת אשדוד הגיעו למקום, עיכבו והרחיקו כעשרה גברים ונשים (שאינם תושבי אשדוד) אשר הפרו את הסדר הציבורי. ככל הנראה הרקע לאירוע הוא התנגדותם של גורמים המזוהים עם צער בעלי חיים למנהג הכפרות. מבדיקה של השוטרים שהיו במקום עולה כי לא הייתה אלימות כלשהי מצד המפגינים. בשעה זו שוטרים באזור הישיבה על מנת לשמור על הסדר הציבורי. המפגינים עזבו ולפי שעה שקט במתחם הישיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר