נפגע טרור בן 61 נעצר בהפגנה נגד טרור האבנים בירושלים

אמש התקיימה הפגנה נגד טרור האבנים, סמוך למקום שבו נרצח אלכסנדר לבלוביץ' הי"ד, המשטרה עצרה 6 מפגינים בחשד להתקהלות אסורה בהם גם נפגע טרור בן 61 (חדשות, משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההפגנה בארמון הנציב, אמש (צילום: הדס פרוש - פלאש90)

נפגע טרור בן 61, נעצר בחשד שארגן את הפגנת המחאה שהתקיימה אתמול בשכונת ארמון הנציב בירושלים, בעקבות פיגוע האבנים שבו נרצח אלכסנדר לבלוביץ' הי"ד.

בהפגנה שבה השתתפו עשרות מתושבי השכונה ומסביב לה, נעצרו שישה מפגינים נוספים בחשד להפרות סדר ולהתקהלות אסורה. הם נלקחו לתחנת משטרת עוז הסמוכה, שם הם נחקרו.

עם שחר שוחררו כל המפגינים, למעט אחד מהם, נגדו עומד צו הבאה מבית המשפט.

עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו מסר בתגובה: "מוזר שאותה משטרה, שלאורך תקופה ארוכה הכילה אלימות של תושבי צור באהר נגד תושבי ארמון הנציב, מזדרזת לעצור מפגנים שהפגינו בצורה לא אלימה כנגד אותם הפורעים".

הלווייתו של אלכסנדר נערכה בבית העלמין הספרדי בגבעת שאול בעיר והשתתפו בה גם סגן שר הביטחון אלי בן דהן, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וחברים נוספים במועצה.

ניר, בנו של הנרצח, ספד: "איך אפשר להמשיך בלעדיך? לצחוק בלעדיך? אבא, נוח בשלום באדמת המדינה והעיר שכה אהבת. העיר שבה נולדת, גדלת ונרצחת". בתו מעיין אמרה בהספד: "נתת לנו שלושה ימים לעכל את האסון, אפילו השמיים בכו איך החג נקטע".

"אבא, הצלחת להיפרד מכולם בשבוע האחרון. רקדת בחתונה עם כולם. אני לא יכולה לדמיין שאתה לא איתנו, היית אדם שעוזר לכולם. מי היה מאמין שזה קורה לנו, אני מצדיעה לך על הדרך שבחרת ובה צעדת והיית עם כולנו תמיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר