שתף קטע נבחר

בעיות גלישה ותקשורת בגולן טלקום

לקוחות של חברת הסלולר גולן דיווחו הבוקר על קשיים בהוצאה ובקבלה של שיחות וכמו כן על בעיות גלישה. תלונות גם על תקלות בנטויז'ן, חברת הבת של סלקום, אשר התשתית שלה משמשת גם את חברת גולן. כמה שעות לאחר מכן התקלה נפתרה

בעיות גלישה ותקשורת הבוקר (ד') בחברת הסלולר גולן טלקום. רבים ממנויי החברה לא הצליחו להוציא או לקבל שיחות, וגם כאשר ניסו להתקשר לשירות הלקוחות לא היה קו ומענה. למערכת ynet הגיעו הבוקר תלונות רבות של לקוחות החברה לפיהן החל מהשעה 9:00 לא ניתן לקבל שירות.

 

חברת גולן טלקום עושה שימוש בתשתית של חברת סלקום, ול-ynet הגיעו גם כמה פניות על תקלות בחברת הבת של סקלום, נטויז'ן.

 

אחד הלקוחות אליו התקשרנו, בועז, סיפר: "כבר מעל שעה הוא לא מקבל שיחות ולא מצליח להוציא שיחות ואפילו בשירות הלקוחות אין קו ומענה, גם שניסיתי לכתוב להם תלונה באתר האתר לא עלה".

בעיות ברשת (צילום: מירב קריסטל) (צילום: מירב קריסטל)
בעיות ברשת
 

יוחנן כתב ל-ynet: "רשת גולן קרסה... גם האתר שלהם קרס. במוקד עונים רק במכירות ואומרים יש תקלה וחבל להתקשר לשירות תנסו בעוד שעה".

 

מגולן טלקום נמסר בתגובה: "בשל תקלה בחברת תקשורת אחרת חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאה וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. צוותי הנדסה שלנו פועלים במרץ ברגעים אלו מול צוותי חברות התקשורת האחרות לפתרון הבעיה". 

 

כעבור מספר שעות חברת גולן טלקום הודיעה החברה כי הבעיה שהייתה נפתרה: "אנו שמחים לבשר כי הקשיים שחוו חלק מהלקוחות בחלק מהשירותים במשך כשעה הבוקר (10:15-11:45) טופלה וחוזרים לשגרה"

 

בסלקום הסבירו כי אין מדובר בתקלת רשת: "לקוחות עסקיים בעלי פתרון תקשורת מיוחד חווים השפעה נקודתית בגלישה. יודגש שקבלת והוצאת שיחות בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים מתנהלת כרגיל". 

 

מנטוויז'ן הסבירו: "לקוחות נטוויז'ן חווים קושי לסרוגין ביצירת קשר עם מוקדי השירות והמכירה".

 

המידע הראשוני לידיעה הגיע במייל האדום

 

עוד בתחום הסלולר: תערוכת הסלולר mobile 2015. צפו

 


פורסם לראשונה 16/09/2015 11:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: שוקה כהן
מיכאל גולן
צילום: שוקה כהן
מומלצים