יום שישי, 17.05.2024 שעה 03:51

ערן זהבי לא מצליח לבעוט (עמרי שטיין)

צפו ב-1:1 של ק"ש ומכבי ובהחמצה של איגייבור

קאסיו כבש מטעות של ראיקוביץ' (20), אלברמן איזן בשער נפלא (72) אך את ההצגה "גנב" הניגרי שהחמיץ ממטר (90). החמצה ענקית גם לראדוניץ' שרשם בכורה

יום שבת, 12/09/2015, 20:55אצטדיון קריית שמונה - 4,200 צופיםליגת העל - מחזור 3
מכבי ת"א
שער גל אלברמן (72)
הסתיים
1 1
שופט:(ציון: 10)
שער קאסיו פרננדז (20)
עירוני ק"ש
ליגת העל 15-16
 פלייאוף עליון 
8324-6636הפועל ב"ש1
8124-7636מכבי ת"א2
5837-4636בית"ר ירושלים3
5342-4536מכבי חיפה4
4840-4636בני סכנין5
4248-3836הפועל רעננה6
 פלייאוף תחתון 
4635-3433מכבי פ"ת1
4643-3733בני יהודה2
4237-3033הפועל ת"א3
3837-2333הפועל כפ"ס4
3639-3233עירוני ק"ש5
3448-3833הפועל חיפה6
3448-2733הפועל עכו7
1250-1433מכבי נתניה8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 1 - 1
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 3
  • בני יהודה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 0
  • בני סכנין
  • הפועל רעננה
  • 3 - 2
  • הפועל ב"ש
  • הפועל עכו
  • 0 - 1
  • הפועל כפ"ס
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 1
  • הפועל חיפה
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

עירוני קריית שמונה ומכבי תל אביב סיפקו הערב (שבת) משחק שעונה לתואר "משחק עונה". הסגנית, שאירחה את האלופה, נפרדה ממנה ב-1:1 לעיני 4,200 צופים בסיומו של דו קרב מסקרן ומותח ואף רווי מצבים.

המשחק החל עם דומיננטיות של האורחים, אולם דווקא ק"ש עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-20. קאסיו פרננדס ניצל יציאה נוראית של פרדראג ראיקוביץ' כדי לכבוש מול הרשת החשופה.

ק"ש ומכבי ת"א נפרדות בתיקו 1:1

החניכים של סלבישה יוקאנוביץ' נכנסו להלם והתקשו לפתח את המשחק שלהם. ק"ש הייתה קרובה להכפיל את התוצאה אך לקראת סיום המחצית היה זה ערן זהבי שמצא את המשקוף של גיא חיימוב וסימן את המגמה לפני 45 הדקות האחרונות.

וואו: איגייבור מחמיץ מול שער ריק

יוקאנוביץ' העלה את גילי ורמוט, נוסא איגייבור ודיאן ראדוניץ' להופעת בכורה והתגמול הגיע. בדקה ה-72 גל אלברמן סיים דקות של שליטה מוחלטת של הלבנים כדי לכבוש ולקבוע 1:1. הקשר הוותיק, שכבש לראשונה מאז ה-13 באפריל, 2014, שלח בעיטה אדירה מ-18 מטרים, בנגיעה, היישר אל החיבורים של חיימוב.

אך עם כל הכבוד לאלברמן, את ההצגה "גנבו" המחליפים, איגייבור וראדוניץ'. הניגרי רשם שני פספוסים גדולים בדקות 80 ו-82, שתי דקות לסיום החלוץ הקרואטי החמיץ מול חיימוב ממצב נפלא וההחמצות האלה היו רק הפתיח לדקה ה-90.

ראדוניץ' השתחרר משני שחקנים ברחבה, הקפיץ מעל חיימוב ונבלם במשקוף. אל הריבאונד הגיע איגייבור שממטר הצליח לבעוט לשמיים ולרשום את החמצת העונה, כבר במחזור השלישי. בסיום, חלוקת נקודות ו-1:1 שמכבי ת"א יוצאת ממנו מאוכזבת במיוחד לפני היציאה לצ'לסי ביום רביעי בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות.

מחצית ראשונה
7: ניסיונות מעניינים של טל בן חיים החלוץ בצד אחד ושל אופיר מזרחי בצד השני לא הניבו סכנה ממשית על השערים של גיא חיימוב ופרדראג ראיקוביץ' בהתאמה. אוהדי מכבי ת"א הניפו לפני הפתיחה שלט ועליו כתוב "פליטים אינם רצויים", זכר למחאתם על כך שהנהלת המועדון אמורה לתרום יורו על כל כרטיס שתמכור העונה בליגת האלופות לטובת הפליטים הסורים. מדובר כזכור ביוזמה עולמית שבה לוקחות חלק 80 קבוצות המשתתפות במפעלי אופ"א.

אוהדי מכבי ת&qout;א והשלט &qout;הפליטים לא רצויים&qout; (עמרי שטיין)
אוהדי מכבי ת"א והשלט "פליטים אינם רצויים" (עמרי שטיין)
 

עאבד מול שפונגין (עמרי שטיין)
עאבד מול שפונגין (עמרי שטיין)
 

10: האורחים מסוכנים בפתיחה, אלי דסה שלח כדור רוחב מסוכן שלא הגיע לערן זהבי למזלה של ק"ש. חיימוב היה במקום כדי לקלוט את המצב המעניין של האורחים.

עאבד מעל אלברמן (עמרי שטיין)
עאבד מעל אלברמן (עמרי שטיין)
 

15: כמעט הראשון של קריית שמונה. עודד אלקיים הגביה מצוין, קרלוס גארסיה פישל בשמירה על עאבד אך הנגיחה של שחקן הכנף יצאה חוצה.

טל בן חיים מול אלקיים (ניסן עייש)
טל בן חיים מול אלקיים (ניסן עייש)
 

20 - עירוני קריית שמונה עולה ל-0:1: הגבהה סתמית אל מרכז הרחבה של מכבי ת"א הולידה יציאה נוראית של ראיקוביץ'. השוער הצעיר שהגיע במפתיע לקבוצה במקום חואן פאבלו, פספס את הכדור ואפשר לקאסיו פרננדס לנגוח לרשת החשופה.

שחקני ק&qout;ש חוגגים עם קאסיו (עמרי שטיין)
שחקני ק"ש חוגגים עם קאסיו (עמרי שטיין)
 
ראיקוביץ´ מאוכזב (עמרי שטיין)
ראיקוביץ´ מאוכזב (עמרי שטיין)
 

25: הזדמנות ענקית למכבי ת"א להשיג את השוויון. אלברמן מצא בכדור חכם את אלי דסה, שסידר לעדן בן בסט מצב נוח אך החלוץ נגח משבעה מטרים מחוץ למסגרת של חיימוב.

יוקאנוביץ´ מודאג על הספסל (עמרי שטיין)
יוקאנוביץ´ מודאג על הספסל (עמרי שטיין)
 

27: טעות קשה של גל אלברמן אפשרה לעאבד לדהור אל תוך הרחבה בדרך לשער השני, אך הבעיטה שלו למרכז השער נהדפה היטב על ידי ראיקוביץ' לקרן שלא נוצלה.

אוגו מול בן חיים (עמרי שטיין)
אוגו מול בן חיים (עמרי שטיין)
 

39: אלי דסה העביר כדור טוב לערן זהבי, שמזווית לא נוחה ומכ-16 מטרים, שלח בעיטה חזקה שלא סיכנה את המסגרת של גיא חיימוב.

הקמע של ק&qout;ש מבסוט (ניסן עייש)
הקמע של ק"ש מבסוט (ניסן עייש)
 

41: אופיר מזרחי הוריד בראשו לעבאד שהצליח לברוח משפונגין והעביר רוחב לאוגו, החלוץ הצעיר הסתבך ברחבה ולא הצליח לייצר מצב בעיטה ומכבי נחלצה ממצב מסוכן. בצד השני, זהבי שלח כדור לבן חיים שניסה את כוחו מהאוויר ובעט לשום מקום מ-12 מטר.

טל בן חיים לא מצליח לייצר בעיטה טובה (ניסן עייש)
טל בן חיים לא מצליח לייצר בעיטה טובה (ניסן עייש)
 

45+2: אבי ריקן הוכשל כ-25 מטרים מהשער של חיימוב, זהבי הלך על בעיטה לעבר השער ופגע במשקוף. השופט העניק לצהובים קרן שלא בצדק אך היא לא נוצלה.

זהבי מול קוניה (ניסן עייש)
זהבי מול קוניה (ניסן עייש)
 

מחצית שנייה
56: יוקאנוביץ' ביצע חילוף ראשון במשחק כאשר גילי ורמוט נכנס במקומו של טל בן חיים החלוץ. מיד לאחר מכן טעות גדולה של מיטרוביץ' כמעט וסידרה לאוגו שער, אך ראיקוביץ' יצא ובצורה נהדרת יצא ממצב בעייתי מאוד.

מזרחי לוחץ את קרלוס (עמרי שטיין)
מזרחי לוחץ את קרלוס (עמרי שטיין)
 

60: גילי ורמוט שרק נכנס למשחק התנהל עם הכדור כ-20 מטרים מהשער של חיימוב ושלח בעיטה חדה לפינה, חיימוב ירד היטב כדי לקלוט את הכדור. ניסיון יפה של מספר 28 בצהוב. מיד לאחר מכן דיאן ראדוניץ' עלה לבכורה במקום בן בסט.

גילי ורמוט (עמרי שטיין)
גילי ורמוט (עמרי שטיין)
 

68: לחץ של האורחים על השער של חיימוב. ראדוניץ' בנגיחה, זהבי בבעיטה מתוך הרחבה שנבלמה וגם טל בן חיים הבלם ניסו את כוחם תוך שלוש דקות אך אף אחד לא סיכן באמת את המסגרת.

ראדוניץ´ מול חיימוב (עמרי שטיין)
ראדוניץ´ וחיימוב (עמרי שטיין)
 

72 - מכבי ת"א מאזנת ל-1:1: שער ענק! אלי דסה מצא את גל אלברמן שבנגיעה בעט טיל אדיר אל החיבורים של גיא חיימוב מ-18 מטר וקבע שוויון מוצדק. שער ראשון לאלברמן מאז ה-13 באפריל, 2014, אז הוא ניצח את מכבי חיפה 0:1 עם שער בתוספת הזמן של המשחק.

שחקני מכבי מרוצים מהשוויון (עמרי שטיין)
שחקני מכבי מרוצים מהשוויון (עמרי שטיין)
 

80: לא להאמין. ערן זהבי סידר לנוסא איגייבור מצב נפלא מול חיימוב, רק לגלגל לפינה ולכבוש, אך הניגרי פישל בענק ופספס הזדמנות להפוך את התוצאה.

82: עוד פספוס ענק של איגייבור. גילי ורמוט השאיר כדור נהדר לניגרי בתוך הרחבה, שהפעם החליק עוד לפני שהספיק לבעוט. מה קורה לנוסא?

88: אין מילים. דסה הכניסה כדור ענק לאיגייבור בתוך הרחבה, הניגרי הוריד לראדוניץ' שרשם החמצה ענקית משמונה מטרים מול חיימוב. הצלה ענקית לשוער, אך חלוץ הרכש היה חייב לכבוש מכאן.

ראדוניץ´ מקפיץ מעל חיימוב (עמרי שטיין)
ראדוניץ´ מקפיץ מעל חיימוב (עמרי שטיין)
 

90: זהו רק המחזור השלישי אך נוסא איגייבור חתום על ההחמצה הכי גדולה של העונה ללא ספק. ראדוניץ' במבצע אישי נהדר מצא רק את המשקוף של חיימוב, ואיגייבור ממטר, מול שער חשוף, הצליח לבעוט מעל השער.

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, דניאל בורחל (חן דלמוני, 75), וובה בראון, עדן שמיר, אחמד עאבד, אופיר מזרחי (רועי שוקרני, 63), אוגו (אור אוסטוינד, 83) וברונו קוניה.

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, קרלוס גארסיה, יובל שפונגין, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', אבי ריקן (נוסא איגייבור, 62), טל בן חיים (גילי ורמוט, 56), עדן בן בסט (דיאן ראדוניץ', 62) וערן זהבי.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון