שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש גברה 2:3 על הפועל רעננה

הקבוצה של ברק בכר ("היו דיבורים על סוג של נאחס מול רעננה") חזרה לנצח. מהראן ראדי (פנדל, 23), אובידיו הובאן (73) ובן שהר (80) כבשו, רנה מיחליץ' (36) וכארם משעיר (81) הצליחו רק לצמק

אחרי ההפסד למכבי ת"א במחזור הקודם, הפועל באר שבע חזרה הערב (ש') למסלול הניצחונות עם 2:3 על הפועל רעננה בנתניה.

 


 

בדקה ה-23 עלתה באר שבע ליתרון משער של מהראן ראדי בפנדל. עמנואל אמבולה הכשיל את בן ביטון ולמרות מחאות שחקני רעננה, דניאל בר נתן הצביע על הנקודה הלבנה וראדי כבש.

 

ראדי חוגג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ראדי חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

 

בדקה ה-36, רעננה החלה לראות פירות משחקניה החדשים - רנה מיחליץ' כבש אחרי בישול מצוין של ברק בדש. השוויון נשבר רק במחצית השנייה עם שער שהובקע בזכות המחליפים של באר שבע. מאור בוזגלו שעלה מהספסל הגביה בדקה ה-73 כדור קרן, הגנת רעננה הרחיקה את הכדור עד לאובידיו הובאן שבעט מתוך הרחבה פנימה.

 

בן שהר כבש את השער השלישי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בן שהר כבש את השער השלישי(צילום: ראובן שוורץ)

בדקה ה-80 נראה היה שב"ש סוגרת סיפור, בוזגלו הרים כדור מצד שמאל לבן שהר שכבש את השלישי. רעננה לא נכנעה ודקה לאחר מכן כארם משעיר שעלה מהספסל צימק ל-3:2. בדקות הסיום, נרשמה תקרית מינורית כששחקני רעננה התעצבנו על מאור בוזגלו שלטענתם ביזבז זמן ובין הצדדים נרשמו חילופי דברים.

 

בכר: "תמיד תהיה רוטציה"

הפועל ב"ש אומנם רשמה הערב ניצחון, אבל לחלק משחקני הסגל לא פשוט עם העובדה שהם לא משחקים. אחד מהם הוא שלומי ארבייטמן ששוב לא עלה לכר הדשא. ברק בכר ניסה להסביר מדוע: "אני צריך את כל השחקנים. שלומי שוב לא שיחק אבל מתנהג פנטסטי וזה לא מובן מאליו. הוא עושה אימונים טובים. ניגשתי ועודדתי אותו וגם זמנו יגיע".

 

על המשחק עצמו אמר: "שלטנו אבל לא היינו תכליתיים.הגענו לפחות מצבים ממשחקים אחרים והיינו רכים. בסופו של דבר ניצחנו למרות שהיה מאוד קשה".

 

בנוגע ליכולות של קבוצתו מתחילת העונה סיפר בכר: "בסופו של דבר בשלב כזה של העונה הכי חשוב לנצח. חוץ מחמאות,  המשחק נגד מכבי בו שיחקנו מצויין והפסדנו לא נתן לנו כלום. היה חשוב לנצח פה. היו דיבורים על סוג של מנחוס שלנו עם רעננה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
באר שבע חוגגת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים