שתף קטע נבחר

ליגיונרים: עוד שער ניצחון לתומר חמד

החלוץ הישראלי (67 דקות) הרשית בפעם הרביעית העונה וסידר לברייטון 0:1 ביתי על האל ושבוע נוסף בפסגה. 90 דקות לבירם כיאל. סקוטלנד: הפסד נדיר לסלטיק וניר ביטון

לפני שני המשחקים שקיימה נבחרת ישראל, תומר חמד נכנס לכושר מצוין וכבש שער ניצחון ב-2:3 של ברייטון על איפסוויץ'. הערב (ש') החלוץ הוכיח כי גם הפגרה הקצרה בצ'מפיונשיפ לא השפיעה עליו כשסידר לקבוצתו 0:1 ביתי על האל סיטי.

 

כבר בדקה החמישית כבש חמד מתוך הרחבה את שערו הרביעי העונה והבטיח לברייטון שבוע נוסף בפסגה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-67, בירם כיאל השלים 90 דקות. צ'רלטון של גיא לוזון סיימה ב-1:1 ביתי עם רות'רהאם ומדורגת במקום העשירי.

 

בכושר נהדר. חמד (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
בכושר נהדר. חמד(צילום: gettyimages)

 

סלטיק חוותה הפסד ליגה נדיר, הראשון שלה העונה, 2:1 לאברדין שעלתה על חשבונה לראש הטבלה הסקוטית. ניר ביטון פתח בהרכב ושיחק 90 דקות ובדקה ה-35 ראה את חברו לי גריפית'ס

 מעלה את קבוצתו ל-0:1 בבעיטה מדוייקת מהנקודה הלבנה.

 

אלא שבמחצית השנייה היוצרות התהפכו, אדם רוני השווה בפנדל (56), ולמרות שאברדין נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ג'וני הייס (72) היא השכילה לצאת מהמשחק עם שלוש נקודות בזכות שער ניצחון של פול קווין (86).

 

בליגה הרוסית, ביברס נאתכו לא שותף ב-2:2 של צסק"א מוסקבה במשחק הצמרת המסקרן מול זניט. צסק"א עלתה ליתרון כפול מהיר משערים של ניקולאס לומברטס (עצמי, 9) וסיידו דומביה (22) אך ספגה פעמיים בהמשך. האלק צימק בפנדל (39) ואיגור סמולניקוב השווה שתי דקות לסיום.


פורסם לראשונה 12/09/2015 17:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים