שתף קטע נבחר

מחיר הלחם המפוקח יירד ב-3.02%

שרי האוצר והכלכלה חתמו על צוים להורדת מחירי הלחם המפוקח: לחם אחיד כהה פרוס יעמוד על 7.08 שקלים במקום 7.30. לחם לבן פרוס יעמוד על 6.29 שקלים במקום 6.49

ועדת המחירים המשותפת למשרד הכלכלה והאוצר, המליצה לשרים על הפחתת מחירי הלחם שבפיקוח, בעקבות ירידה מתמשכת במחירי החיטה בעולם. בעקבות כך, חתמו הבוקר שר הכלכלה אריה דרעי, ושר האוצר משה כחלון, על צו להפחתת המחירי. עדכון המחיר האחרון התבצע בחודש יוני - הפחתה בשיעור של 4.8% - גם היא עקב ירידה במחירי החיטה.

 

מחירו של לחם אחיד כהה פרוס וארוז יעמוד עתה על 7.08 שקל במקום 7.30 שקל, מחיר לחם אחיד לבן פרוס וארוז יעמוד על 6.29 שקל במקום 6.49 ומחיר חלה או מאפה שמרים יעמוד על 5.15 שקל במקום 5.31 שקל.

 

שר הכלכלה, אריה דרעי, אמר היום: "הורדת מחירי הלחם המפוקח, ערב ראש השנה לקראת חגי תשרי, תאפשר למשפחות רבות בישראל, בעיקר למשפחות נזקקות וקשות יום, לשלם פחות על מצרך יסוד - הנצרך בכל בית. אני פועל לנצל כל הזדמנות להורדת מחירים, בעיקר מחירי מוצרי היסוד ובכך להביא להורדת יוקר המחיה ולשיפור ולהעלאת רמת חיי משפחות רבות בישראל".

 

שר האוצר, משה כחלון, אמר: "כשמחירי התשומות בעולם יורדים, חשוב וצריך לעדכן בהתאם את מחירי הלחם. וועדת הפיקוח במשרד האוצר עוקבת באופן תדיר אחר מחירי התשומות וכך מתאפשר לנו להקל על הצרכנים ולהוזיל את עלויות הלחם כמוצר בסיסי לבית, וכשזה קורה בערב ראש השנה זה אפילו משמח יותר כסימן לשנה חדשה של הקלה ביוקר המחיה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים