שתף קטע נבחר

רוני: "לא האמנתי שאעשה זאת לפני גיל 30"

חלוץ נבחרת אנגליה, ששבר שיא כשהבקיע את שערו ה-50 בניצחון 0:2 על שווייץ, הגיב: "זה היה מאוד מרגש, כבוד גדול". בובי צ'רלטון: "לא אכחיש, אני מאוכזב מזה שאני לא מחזיק יותר בשיא"

"זו הרגשה נהדרת, הייתי קרוב לכך במשחקים האחרונה ועכשיו הגשמתי חלום". וויין רוני חייך חיוך גדול למצלמות לאחר שכבש בפנדל בניצחון 0:2 על שווייץ את שערו ה-50 במדי נבחרת אנגליה.

 

 

האנגלים הבטיחו עוד קודם לכן את מקומם בטורניר יורו 2016 וכעת חגגו האוהדים לא רק ניצחון נוסף, אלא גם את ההישג של החלוץ. רוני הוסיף: "זה היה מאוד מרגש וזה כבוד גדול. אני מאוד גאה בכך, פשוט שמתי את הרגל ובעטתי, זה רגע גדול. לא דמיינתי שאשיג את זה לפני גיל 30".

 

וויין רוני כובש מהנקודה הלבנה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
וויין רוני כובש מהנקודה הלבנה(צילום: AFP)

שני הגדולים של הכדורגל האנגלי. רוני וצ'רלטון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שני הגדולים של הכדורגל האנגלי. רוני וצ'רלטון(צילום: AFP)

 

רוני שבר את השיא הקודם (49) שהיה שייך לבובי צ'רלטון. כוכב העבר, אשר הוביל את נבחרת אנגליה לזכייה במונדיאל ב-1966, הגיב:

"תמיד הייתי מאוד גאה להחזיק בשיא ואני רוצה לברך את רוני. לשחק עבור נבחרת אנגליה זו פריבילגיה שתמיד הייתי גאה בה. אני לא יכול להכחיש שאני מאוכזב מכך שכעת אני לא מחזיק יותר בשיא הזה אבל מאושר מכך שהקפטן של קבוצתי האהובה מנצ'סטר יונייטד עשה זאת. זו גאווה גדולה מאוד עבורו ועבור משפחתו. אני בטוח שהוא יכבוש שערים נוספים ויחזיק בשיא זמן רב".

 

כעת החלו הפרשנים באנגליה להתווכח אם רוני הוא החלוץ הגדול ביותר בתולדות המדינה. גארי ליניקר למשל, שהגיע עם הנבחרת לחצי גמר המונדיאל באיטליה 90', הגיע ל-48 כיבושים והיה קרוב לשבור את שיאו של צ'רלטון, לפני שכשל במשימה במשחקיו האחרונים בנבחרת.

 

 

גם בטוויטר של ההתאחדות האנגלית ציינו את הארוע (צילום: מתוך הטוויטר) (צילום: מתוך הטוויטר)
גם בטוויטר של ההתאחדות האנגלית ציינו את הארוע(צילום: מתוך הטוויטר)

 

בתקשורת האנגלית, כצפוי, עסקו רק בשבירת השיא והלכו על כותרות עם משחקי מילים. "DREAM COME TROO" התהדר "הסאן". צהובון אחר, "המירור", הלך על "R50NEY". אלן שירר, כוכב העבר, החמיא גם הוא בטור באותו עיתון וטען כי מדובר ב"הישג מדהים".

 

 (צילומי מסך) (צילומי מסך)

 

נבחרת ספרד ניצחה 0:1 בחוץ את מקדוניה וקרובה להבטחת מקומה ביורו. השוער דויד דה חאה, שקיבל הפעם את ההזדמנות בין הקורות, אמר: "ידענו שיהיה משחק מסובך וכך אכן היה. חואן מאטה הבקיע שער טוב והשגנו שלוש נקודות חשובות. הרגשתי טוב ועכשיו אני מקווה שיהיה לי מזל גם בקבוצה שלי. העתיד שלי יהיה אותו הדבר כמו עכשיו, אני צריך לעבוד ולהשתפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים