שתף קטע נבחר

הכנה: מכבי ת"א גברה על פ.צ. איינדהובן

שערים של אבידור ושבחון העניקו לצהובים 1:2 על הקבוצה מתחתית הליגה השנייה בהולנד, תומר תייר נפצע בראשו. מכבי עדיין לא מוותרת על בנאדו

פתחו ברגל ימין. במשחק הכנה שנערך הערב (ש') בהולנד, רשמה מכבי ת"א ניצחון ראשון במחנה האימונים, 1:2 על פ.צ. איינדהובן מתחתית הליגה השנייה בהולנד. את השערים לזכות הצהובים כבשו יובל אבידור (אחרי בישול של דור מלול) ויוסי שבחון (בפנדל).

 

שחקני הרכש - לירן שטראובר, רוני גפני ואבידור פתחו בהרכב, כאשר את עמדת הקשר האחורי, בה מחפשים הצהובים להתחזק, אייש שחקן הנוער ריף פרץ. תקרית לא נעימה התרחשה בדקות הסיום של המשחק, כאשר תומר תייר פתח את הראש בנסיון להציל כדור מקו השער. תייר הובהל לבית החולים וזכה לחמישה תפרים, שיורדו רק בשבוע הבא, לא ימנעו ממנו להתאמן כרגיל.

 

לאחר המשחק אמר אבי נמני ל-ynet: "באופן הכללי המשחק היה טוב, אבל המטרה העיקרית שלנו היא שהשחקנים יפיקו את המקסיקום מהמחנה בהמשך הדרך".


בנאדו. ייתן עדיפות לבית"ר ירושלים (צילום: ראובן שוורץ)

 

מכבי פתחה בהרכב הבא: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאשיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני; ריף פרץ, שרן ייני, דור מלול, יוסי שבחון; יובל אבידור, עמנואל מאיוקה.

 

אריק בנאדו עדיין על הכוונת

הצהובים, כאמור, מעוניינים להתחזק בבלם וקשר אחורי, כאשר שמו של אריק בנאדו עדיין חזק בתמונה. כידוע, במכבי הופתעו לשמוע על מועמדותו של האחרון ליריבה העירונית, הפועל ת"א, אולם הבלם הודיע לאדומים, כפי שגם הודיע למכבי, שייתן עדיפות לבית"ר עד לתחילת השבוע.

 

בנאדו, שקיבל הצעה של 125 אלף דולרים לעונה ממכבי, התאכזב מההצעה של הצהובים והבהיר כי בסכומים האלה הוא יישאר בבית"ר. במקביל, הוא שמע את הצעת הפועל, אולם זו לא הסכימה לחכות לבלם וסגרה בסופו של דבר עם ביבאן פרסנמן.


אבי נמני. מעוניין להתחזק בקשר אחורי זר (צילום: אלי אלגרט)

 

במכבי יודעים כי במידה ובתחילת השבוע יודיע הבעלים ארקדי גאידמק כי אין רוכש לקבוצה וזו תלך לפירוק, הסיכויים שבנאדו יגיע לקרית שלום גבוהים. בכל מקרה

, במכבי ימתינו להתפתחויות בבית"ר, כאשר במידה והקבוצה תלך לפירוק, גם שמו של טוטו תמוז הוזכר כמועמד להגיע לתל אביב. במידה והמשא ומתן עם בנאדו לא יצלח, תחזור מכבי לאופציית זאב חיימוביץ'

 

הצהובים מקווים להנחית במהלך המחנה מספר זרים למבחנים, כאשר המנג'ר מעוניין להתחזק בקשר אחורי זר. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הבעלים אלכס שניידר הקציב 100 אלף דולר להבאת קשר אחורי זר, כאשר נמני כבר הנחית מספר נבחנים בישראל, אך לא התרשם מהם והם שוחררו. נכון לעכשיו אין למכבי שחקנים על הקנה, אולם בקבוצה מאמינים כי יספיקו להנחית לפחות שחקן אחד או שניים למבחנים במהלך המחנה בהולנד.

פורסם לראשונה 18/07/2009 16:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי שבחון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים